Daniel. Posted April 8 Posted April 8 En god vask og nye sideblinklys gjorde susen 😊 StigJ, *MrB*, skoglund and 29 others 32
eivi91 Posted April 9 Posted April 9 Sommerhjul på. 🌞 papertiger, BimmerFan!, Marius2002 and 13 others 16
Slavearbeider'n Posted April 9 Posted April 9 (edited) Skiller seg litt ut i en ellers kjedelig nabobilpark. Model Y’en er gigantisk i forhold😅 Edited April 9 by Slavearbeider'n Marius2002, BimmerFan!, Lars89 and 17 others 20
Fredrik 90 Posted April 10 Posted April 10 Gøy å jobbe sammen med bilentusiaster selv om kontrastene er store 👍 fupsaker, Markus E30, eivi91 and 12 others 15
Dusy Posted April 10 Posted April 10 (edited) Endelig! både to og firebeinte er fornøyd med at sommertøflene er på! Edited April 10 by Dusy Orjan, papertiger, fupsaker and 11 others 14
Skulebollen Posted April 10 Posted April 10 Nå som dieselen er blitt så dyr har jeg valgt og plukke av panseret for og få frem at jeg kjører 6er diesel Lars89, Marius2002, Syvert and 22 others 4 21
Olaandref Posted April 10 Posted April 10 1 time siden, Skulebollen skrev: Nå som dieselen er blitt så dyr har jeg valgt og plukke av panseret for og få frem at jeg kjører 6er diesel Så uheldig som du har vært med den så fløy det vel av i fart 😅
skoglund Posted April 10 Posted April 10 Den trenger Ekstra kjøling nån som kloden vår er blitt så varm:) Forsøk på dårlig klima spøk:) på en fredag Olaandref 1
liffi Posted April 10 Posted April 10 Liten syke visitt 🙃 Ingvaldsen, Kolstad Jr., Stawky and 10 others 13
Kolstad Jr. Posted April 10 Posted April 10 Kaster meg på sommerhjultrenden 👍 eivi91, Orjan, Marius2002 and 12 others 15
Kolstad Jr. Posted April 12 Posted April 12 Og så var 6-ern ute av dvale, alltid like stas 🌟 fupsaker, Ampera, KMT and 11 others 14
Recommended Posts