sveigis Posted May 4 Posted May 4 Fikk tilsendt dette fra gårsdagens lille treff : Reef89, *MrB*, papertiger and 12 others 15
Olaandref Posted May 4 Posted May 4 Kom Mai du skjønne milde… papertiger, fupsaker, Henrik K and 9 others 4 3 2 3
sveigis Posted May 4 Posted May 4 16 minutter siden, Olaandref skrev: Kom Mai du skjønne milde… Usj ..
Olaandref Posted May 4 Posted May 4 1 minutt siden, sveigis skrev: Usj .. Ja, for bare noen dager siden var det 19+ her
*MrB* Posted May 4 Posted May 4 Mellom sluddbygene. Skuer ut mot Greenpeace sin yndling om dagen: Petrojarl Rosebank. m-blå, BimmerFan!, Heik80 and 14 others 17
Olaandref Posted May 4 Posted May 4 12 minutter siden, *MrB* skrev: Mellom sluddbygene. Skuer ut mot Greenpeace sin yndling om dagen: Petrojarl Rosebank. Penger i sikte 🤩 *MrB* 1
fupsaker Posted May 4 Posted May 4 22 minutter siden, *MrB* skrev: Mellom sluddbygene. Skuer ut mot Greenpeace sin yndling om dagen: Petrojarl Rosebank. Den har jeg levert en hel haug av utstyr til. *MrB* 1
Ampera Posted May 4 Posted May 4 Glede ved hver kjøretur! Lars89, Henrik K, Olaandref and 19 others 20 2
papertiger Posted May 4 Posted May 4 12 minutes ago, fupsaker said: Den har jeg levert en hel haug av utstyr til. Ditto, vi har også levert en god utstyrspakke til den et konfliktfylt prosjekt for den britiske stat. fupsaker 1
fupsaker Posted May 4 Posted May 4 47 minutter siden, papertiger skrev: Ditto, vi har også levert en god utstyrspakke til den et konfliktfylt prosjekt for den britiske stat. Jeg har stått for mye av det IT-tekniske, du for noe helt annet enn jeg leverer. Og @magneten overvåker elektrikerarbeidet. En skikkelig Bimmers-båt der altså. papertiger 1
Fredrik 90 Posted May 4 Posted May 4 1 time siden, fupsaker skrev: Jeg har stått for mye av det IT-tekniske, du for noe helt annet enn jeg leverer. Og @magneten overvåker elektrikerarbeidet. En skikkelig Bimmers-båt der altså. Det er faktisk litt kult å tenke på da 👍 fupsaker 1
Espen.st Posted May 5 Posted May 5 Velfortjent vask etter 250 mil de siste dagene 🧽 ///M-ini95, BimmerFan!, sveigis and 14 others 17
Henrik K Posted Tuesday at 07:49 PM Posted Tuesday at 07:49 PM E36’n ute av vinterdvale Marius2002, StigJ, Ingvaldsen and 15 others 18
Reef89 Posted Thursday at 03:55 PM Posted Thursday at 03:55 PM BimmerFan!, Saltkjelen, Snagg30 and 3 others 6
papertiger Posted Thursday at 04:40 PM Posted Thursday at 04:40 PM Ny milepæl i går BimmerFan!, mslello, Saltkjelen and 3 others 6
Recommended Posts