sveigis Posted June 2 Posted June 2 1 time siden, Eystein Ose skrev: Anleggsbil Flott anleggsbil😊 Eystein Ose 1
Kolstad Jr. Posted June 2 Posted June 2 Kult at noen har tatt seg tiden å lage en modellbil helt lik min 😅 Men de har jo fått navnet feil, heter jo Kolstad, ikke Cecotto til etternavn 🤷 Lars89, M-jakob, Dusy and 16 others 13 6
Olaandref Posted June 3 Posted June 3 (edited) 14 timer siden, sveigis skrev: Flott anleggsbil😊 Noterer meg at far i huset har ordnede forhold når det kommer til rollefordeling i husholdningen, far @Eystein Osekjører/tar bilder, mor laster/losser 👌🤩 Edited June 3 by Olaandref Lars89 and Eystein Ose 2
Eystein Ose Posted June 3 Posted June 3 1 time siden, Olaandref skrev: Noterer meg at far i huset har ordnede forhold når det kommer til rollefordeling i husholdningen, far @Eystein Osekjører/tar bilder, mor laster/losser 👌🤩 Ja liker best å vente i bilen, men ble å utfordre de kritthvite sneakersene for et bilde til Bimmers Stawky, mslello, Marius2002 and 4 others 7
Ampera Posted June 3 Posted June 3 Dagens bakpart! ehaugsnes, KMT, MarcusSteffensen and 20 others 22 1
hanssae Posted June 3 Posted June 3 Prøver å både vaske og tørke mellom bygene 😅 ///M-ini95, Dusy, Reef89 and 20 others 23
Walkabout Posted June 3 Posted June 3 Arbeidshesten og den steilende hesten🏎️ Markus E30, eivi91, Ingvaldsen and 32 others 34 1
Ampera Posted June 4 Posted June 4 Måtte ta en kjøretur med nytt hjul sett. Fikk opp varme i dekk før lufttrykk ble justert til 2,8 bar. MarcusSteffensen, gnilb, ehaugsnes and 22 others 24 1
Dusy Posted June 5 Posted June 5 Utrolig grom den M2en din Helmer, gleder meg til å se denne live en dag! i4en stålsetter seg for nytt bosted på under ett år. Vi har kjøpt rekkehus 🥳 KireS, laffe, mslello and 14 others 17
m-blå Posted June 5 Posted June 5 Kallisto grå med 21» Alpina felger på. Peak, Reef89, Eystein Ose and 22 others 25
Olaandref Posted June 5 Posted June 5 13,5 pluss og opphold, da ble det luftetur, er vel snart 3 uker siden sist nå 🙂 Tony Soprano, BimmerFan!, MarcusSteffensen and 25 others 28
Slavearbeider'n Posted June 6 Posted June 6 Første treff på 3 år! mslello, ///FredriK.S, Daniel. and 23 others 26
Marius2002 Posted June 6 Posted June 6 Da kan jeg vel endelig poste i denne tråden igjen også. ahj, Walkabout, KireS and 12 others 15
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now