JMossige Posted July 6 Posted July 6 7 minutter siden, Ingvaldsen skrev: Du som vant budrunden? —————————— x5M er tatt i full bruk nå etter siste smårep, får vell snart få den på finn Ja det stemmer. Se der ja, tøffe de felgene 👍
Skulebollen Posted July 7 Posted July 7 Flott på Sveastranda😊 Dusy, Marius2002, papertiger and 15 others 18
papertiger Posted July 8 Posted July 8 Første ferieovernatting fra i går til i dag. Kjørt nøyaktig 400km. StigJ, MarcusSteffensen, Ampera and 11 others 14
Fredrik 90 Posted July 8 Posted July 8 Nå skjønner jeg hvorfor hotellet var så dyrt 😂 Goodwood festival of speed i morgen 👍 Tore Høgvold, Eystein Ose, Syvert and 18 others 17 4
papertiger Posted July 8 Posted July 8 17 minutes ago, Fredrik 90 said: Nå skjønner jeg hvorfor hotellet var så dyrt 😂 Goodwood festival of speed i morgen 👍 Gled deg, 11 år siden jeg var der, det var et mekka for sånne som oss!
mr.pingu Posted July 9 Posted July 9 Siste stopp før vi er hjemme igjen ///M-ini95, ahj, Marius2002 and 12 others 15
eivi91 Posted July 9 Posted July 9 Etter tre netter på Lillehammer har vi ankommet Sverige, og slått leir litt utenfor Strømstad. 😊 Lillehammer: På vei mot Sverige: Strømstad: *MrB*, BimmerFan!, Dusy and 9 others 12
Fredrik 90 Posted July 9 Posted July 9 32 minutter siden, *MrB* skrev: «Fløtt deg!» anno 2000 Den der sier fløtt deg i 2026 også. Når han i Audi Q7 maxer ut på 235 km/t og ser denne fortsatt ligger å dytter i bakspeilet så flytter han seg. Har kjørt noen turer med min E39 Alpina B10 til Tyskland nå, jeg opplever ofte at sjåfører i nye premiumbiler ikke vil slippe meg frem da de nok tenker at de skal kjøre fortere enn den gamle BMW’en bak. Men når de begynner å gå tom for krefter nord for 230 km/t og den gamle BMWen fortsatt helt uanstrengt henger i bakspeilet så legger dem seg inn. Da er det digg å ha nok krefter i øvre register til at man faktisk kan akselerere forbi dem. mr.pingu, Patryck, *MrB* and 2 others 4 1
Dusy Posted July 9 Posted July 9 Én av mange turer til butikken for å skaffe hva enn den gravide har av cravings..denne gangen uten hell 😵💫 Markus E30, Paulus, papertiger and 12 others 12 3
Espen.st Posted July 9 Posted July 9 Trackday, alt for varmt 🥵 Reef89, *MrB*, Saltkjelen and 17 others 20
Saltkjelen Posted July 9 Posted July 9 Det er batteribilen som får gleden av å reise på langtur. 🤓 Paulus, ///M-ini95, Eystein Ose and 17 others 19 1
Daniel. Posted July 10 Posted July 10 Forrige fredag var det akkurat 3 år siden jeg kjøpte denne 🥳 Faktisk den bilen jeg har eid lengst 😆 KireS, BimmerFan!, Eivind92 and 16 others 19
Recommended Posts