E.H.D Posted May 2, 2009 Posted May 2, 2009 Ett bilde av min idag, skitten og støvete, men men. Så ikke at det var et 3-tall bak bil før jeg så bilde på data'en, passet jo bra siden det er en 3 serie.
PenguiN- Posted May 4, 2009 Posted May 4, 2009 space, hva slags innstillinger (lukk/blend) er brukt på di bildene? meget pene bilder og "kvalitet" pm meg.
Rayen Posted May 4, 2009 Posted May 4, 2009 Tok noen bilder etter treff idag og dette syns jeg var det beste: Denne var jo bare helt fantastisk fet!.. har du flere bilder av denne en annen plass på forumet?..
316 Posted May 4, 2009 Posted May 4, 2009 Tok i går: Nemmen... Dette er vel ved Skjefstadfossen? Bra med vann der nå ser jeg! Gleder meg til å se bilen din.
morteym Posted May 4, 2009 Author Posted May 4, 2009 Lekte meg litt med mobilkamera i dag, prøvde å ta noen bilder med litt "location", men trenger nok et bedre kamera for å få noe ut av det.
Sjøbuse Posted May 4, 2009 Posted May 4, 2009 oi. vært i fredrikstad du da? også har jeg ikke fått sett på bilen din
Recommended Posts