Gå til innhold

Snapshot of the day - Tok du bilde av bilen din i dag?


 Share

Anbefalte innlegg

Har ingen BMW lenger desverre, men når E61 blir litt billigere hopper jeg nok over til det igjen:)

MB E-220cdi

Vertini Fairlady 10x20

235/30/20 forran

245/30/20 bak

ET 30

[ Bilde ]

Har du flere bilder? :)

Ja har det, men det her er jo egentlig et bmw forum, så valgte å ikke fylle forumet med feil merke ^^,

Kunne kanskje laga en tråd i "løs-prat" eller no, hvis noen vill se fler bilder..

EDIT: Legger di her, så får heller hate meg og en admin slette posten om det blir for ille :)

Felgene er blitt spacet 5mm på alle hjula etter bildene er blitt tatt, planer er mere senk og mere spacing bak

Felgene jeg kjører på nå: Vertini Fairlady 10x20 hele veien

xvp5a3npcekpqm33ijgm.jpg

um2su5ebp9qy50d6ksop.jpg

6e97kkrpqgjpqfinz0pm.jpg

5hjf1puimwuo8re5vi0r.jpg

qvqm0e8pgjllcw1t6oq7.jpg

gamle sommerhjula, blir muligens vinterfelger denne sesongen hvis jeg ikke får tak i 19" CLS AMG

2e9ddd0t8oq9jpb79k59.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ligger bildene ute på noen andre nettsider da? :)

La di ut i posten over her nå, henger kun på bmw forum jeg..

Alle andre bilforum er dritt, så en GOD grunn til å ha bmw er all aktiviteten på bimmers.no

Tror jeg alltid kommer til å henge på dette forumet, uansett hvilken bil jeg kjører :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

aaah...den som lå på finn? Den var fet med de sorte felgene!!

Lå en stund på finn.no ja... Ga selger en 320 E36 Cab + 65.000 og endte opp med denne fantastiske doningen :)

Di sorte felgene er så kjedelige når bilen "kjører", det ser ut som bilen kjører på stålfelg, for det eneste man ser er et stort sort hull i hjulbuene ^^,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vannvittig grom vogn den merca der, har virkelig sansen for nyere Mercedeser! Litt flotte felger og senk, bort med taxilampa på taket og dekalene på dørene og vips så er de kanonflotte å se på! Sto å handlet deler hos Erik Arnesen Helsfyr for en stund tilbake da et eldre ektepar hadde kjøpt en koksgrå E350 med AMG opptikk med alt tenkelig utstyr. Hele personalet ink. meg siklet fært når selgeren gikk igjennom hele bilen med alt tenkelig av utstyr som var på den.

Tok et bilde av bimmern min igår og :)

jka1lvslw2dc5owgpw5v.jpg

Og et av Merca og den svæære manuelle tipphengern min!

tzxclbehf1kz3pvvp28l.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

aaah...den som lå på finn? Den var fet med de sorte felgene!!

Lå en stund på finn.no ja... Ga selger en 320 E36 Cab + 65.000 og endte opp med denne fantastiske doningen :)

Di sorte felgene er så kjedelige når bilen "kjører", det ser ut som bilen kjører på stålfelg, for det eneste man ser er et stort sort hull i hjulbuene ^^,

De felgene kunne vært blank sorte faktisk..det hadde gjort seg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...