Gå til innhold

Snapshot of the day - Tok du bilde av bilen din i dag?


 Share

Anbefalte innlegg

Lukter autopass brikke lang vei ja !

Joda, jeg har tenkt på det, men jeg har to av den feste brikken i vinduet nå, og de er forskjellige så autopassen jeg bruker nå passer kun til en, og den andre får jeg overhode ikke vekk. Er redd for å ta for hardt i også med verktøy. Forslag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lukter autopass brikke lang vei ja !

Joda, jeg har tenkt på det, men jeg har to av den feste brikken i vinduet nå, og de er forskjellige så autopassen jeg bruker nå passer kun til en, og den andre får jeg overhode ikke vekk. Er redd for å ta for hardt i også med verktøy. Forslag?

Helt riktig :applause::D Lakkerte den i matt svart, blir veldig bra!

Hmmm.. Bytte til ny rute? Så får du deg climakomfort og kolta rute :)?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, ja det er jo et alternativ å bytte rute, men har ikke hørt med forsikringselskapet hvordan det er på egenandel på det. Har egenandel på 6000,- på bilen nå, og dersom det er bonustap i tillegg er det ikke verdt det ! :)

Jeg begynnte faktisk på lakkering av listene bak i matt svart, disse var falmet en del etter hvert og lei av å hive på plastfornyer hver uke, og planen var å ta diffusor i samme slengen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, ja det er jo et alternativ å bytte rute, men har ikke hørt med forsikringselskapet hvordan det er på egenandel på det. Har egenandel på 6000,- på bilen nå, og dersom det er bonustap i tillegg er det ikke verdt det ! :)

Jeg begynnte faktisk på lakkering av listene bak i matt svart, disse var falmet en del etter hvert og lei av å hive på plastfornyer hver uke, og planen var å ta diffusor i samme slengen.

Rutebytte er kun 2000,- i egenandel! Og du vil ikke miste noe bonus :)

Har selv tenkt tanken på å lakkere diffuseren blank svart, da jeg tror dette vil kle bilen siden listene er svart blank :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   1 medlem

×
×
  • Opprett ny...