Gå til innhold

Banebil E30 M3 Turbo + E46 M3 Turbo


Rayman
 Share

Anbefalte innlegg

Etter mine erfaringer har VAC supert kundeforhold kan ikke bli bedre..

Den diffen er kjøpt ferdig renovert ifra Tyskland så kan ikke svare helt på det.

Akkuratt hvor mye som blir dradd ut av maskineriet får vi nesten la bremsepapirene svare for :)

Skal nok bli noe spor rundt om på øynå ja E30_Dale :D Men det får bare bli ferdig når det blir ferdig. Har ikke satt noe dato, holder på og pusser opp eit hus jeg har kjøpt og så tar litt her og litt der slik at jeg ikke går lei noen av plassene :)

Slenger på litt bilder av dagens og gårsdagens økt med montering av motoren. Satte på toppen i dag reingjorde alle flatene godt med eit bra locktite rensemiddel, spraya på 3 lag med 3020 locktite pakkningsmiddel på MLS`en og fikk dradd til i 3 omganger 30 - 60 og 82nm. Så får bare håpe på det holder en GOD STUND :D

usswtvz0xfhgbu1rpbo9.jpg

618qdwhs0hwhqehzq065.jpg

xanhi66zbforhnxhdkiw.jpg

eo33ywlj2qk9dbqhgd5a.jpg

sgtnoix6g378amz1zg82.jpg

96ue5zivlpuqv6a1v99d.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må nesten ha ett alldri så lite drag race då, når me får bilane i orden :D

Hehe :D:D:D ja det må me :lol:

Skal få testa bilen på autoslalom i Haugesund nå på mandag med den orginale 1.8 literen som står i nå, går faktisk ikke så galt heller siden selve bilen er så lett :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått montert litt mere på motoren i dag, men hadde hvist ikke helt dagen.. Skulle bare montere kammene time de og gjøre det ferdig, men tok litt lengre tid da jeg mista en mutter nedi motoren og helt nedi bunnpanna :(

Prøvde først og snu motoren på hode for å se om jeg kanskje hadde flaks at den datt ut igjen, men neida.. Måtte til med å skru av bunnpanna igjen.... :evil: Leita etter den jekla mutteren leeeeeeeenge før jeg fant den kilt fast innimellom en råde så den var jammen ikke go å se.

ad6s2cshardvh6k9y7tw.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har prosjekttråden kommet ja (litt treg jeg) Dette ser rått og ryddig ut må jeg si :D

Mister man en mutter i blokka bør man lete til man finner den ja :wink:

Takker for bremsene ja. Pakken hadde åpnet seg i posten, men alle delene var der så det gikk greit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Rayman changed the title to Banebil E30 M3 Turbo + E46 M3 Turbo

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...