Gå til innhold

Bilskilter med egen tekst MANGLER FORTSATT INNBETALINGER!!!


Clerion
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 256
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Da har jeg motatt prøveskiltet jeg bestillte og jeg må si jeg er veldig imponert. Hadde ikke sett disse før selv, de er av alu, teksten er trykkt (presset ut i metallet) platen er lakkert med typen refleks (som på vanlige skilt) Ser ut som ett vanlig skilt bare at du kan ha egen tekst på det.

Nick

Navn

Dama sitt navn

Bikkja sitt

Røffere skilt til barnevogna enn de som fåes kjøpt etc etc

g9fy00iwgc5zdg4dmeui.jpg

bedow7141vdf7o3m8glp.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er sannsyneligheten for at politiet ser disse skiltene og sjekker dem fysisk og bøtelegger deg ? hvor "ekte" ser di ut liksom? ser ganske ekte ut for meg utenom di stripene i 2 av bokstavene!?

Pris for 2 skilt? :) (med vanlig regnr)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel uansett en sannsynlighet for at de sjekker de, men hvor stor den er er jo ett "hvor langt er ett tau" spørsmål..

Og vet ikke om det er en risk jeg hadde tatt med tanke på at du mest sannsynlig får en tiltale på "Dokumentforfalskning"..

Men til showbruk er det jo knall..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan få de med vanlig reg for min del, MEN da har du ikke kjøpt dem av meg (= ditt eget ansvar OM det skulle gå til helvete. Men disse ser ekte ut, det må jeg si, veldig pent trykkt.

550 for par med skilt og holdere

500 uten holdere

Noterer deg på papiret Mr E30

tar kontakt med hver enkelt om ønske av tekst, adresser, osv når bestillingen skal gjøres.

Tråden står forresten i fare for å bli stengt.... Var visst "reklame" skal sies at jeg ikke tjener stort på dette, men syns det er kult og ålreit å kunne skaffe til kvantumsrabatt siden vi bestiller mange sammen.

Mvh

Clerion

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...