Gå til innhold

Makita verktøy selges! Kupp!


Gjest
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 83
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Makita er bedre enn bosch og hilti tilsammen(!)

Vil trygt skrive under på det ja.

Nå har ikke jeg noen erfaringer med hilti, men den makita drillen er såpass mye bedre enn bosch sine driller at får du valget mellom en gammet manuell drill og en bosch drill, når du er vant til å bruke makita, så bruker du heller den manuelle... hehe....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det litt om slikt: http://www.tv2underholdning.no/hjelperd ... 534653.ece

MEN - det spørs jo litt hva man sammenligner med her da. Jeg har både Makita og blå Bosch (ca. 3500,-), og det eneste jeg har å klage på med Boschen er at jeg får vannblemme på det innerste leddet på tommelen etter å ha skrudd mye. Ellers er den super. Men Bosch er jo der at de også har billigvarer. Uansett, man går ikke feil med Makita. 8)

Hiltien er jo bare helt sykt dyr, og tapte for driller til under halvparten i pris.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobber i et firma på rundt 10 snekker, der 3 stk har Makita å de andre har Hilti... Ingen tvil om at Hilti holder bedre! Hiltien kan man jo nesten bruke som hammer, tåler utrolig mye og minst tull med...men dette er da under svært hard bruk da. Passer du godt på Makitaen og ikke er for røff, så holder den nok nogenlunde like bra :wink:

Men når det kommer til brukervennlighet er det ingen tvil om at det er Makita som skorer høyst :D Har selv Makita og ville aldri byttet den ut mot en Hilti :wink: Makitan er lett, har et godt grep og holdbare batteri! Mens Hiltien er bly tung med et greit grep men batteriene ser ikke ut til å holde ut så veldig lenge... Så der har dere min erfaring

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan du skaffe hilti laser ?

hilti er klart best, men koster mer en det smaker.

vi har byttet ut alt til hilti på jobben. før gikk det i makita, likte det også ikke noe å si på det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...