Gå til innhold

Min ALPINA B3 3.0


Anbefalte innlegg

  • Svar 46
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg har de siste årene fått mer og mer sansen for det som er orginalt. Hvorfor tukle med noe som noen langt mer innteligente mennesker enn meg selv har laget? Så det blir ikke noen M3 speil på denne nei. Har forøvrig tenkt å sette inn en orginal spiller etterhvert. Da det ser jalla ut med pioneer spiller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis med en sjelden og spenstig vogn. Liker å se at folk ikke faller for fristelsen å "forbedre" originale tuningbiler som denne. Eneste jeg hadde vurdert selv, er å få tak i et skikkelig justerbart senkesett fra KW eller Bilstein.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Har i den siste hørt litt lyder fra bakenden av bilen..Trodde det var eksosanlegget som slo litt.. Men etter å ha krabbet under bilen i dag.. Så fant jeg 4 dårlige foringer. De var ikke bare dårlige.. De var mer som ikke tilstede værende... Er det noen som har delenr evt vet med sikkerhet hva disse foringene kalles slik at jeg får bestilt meg nye.. Tok ett bilde..

s6xczcyi9qep170nve36.jpg

Slik jeg ser det så er det 4 nokså identiske foringer. 2 på høyre side og to på venstre side..

Takker på forhånd for evt svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Traversforinger det der ja. Hvis det føles ut som det er slark i drivverket i bilen er det meget sansynlig at det er på grunn av fraværende traversforinger. Fikk byttet mine på E30'n. Var ingenting igjen av de, og jeg fryktet at slarken lå i drivverket. Etter de var byttet var bilen like tight og god som ny! Var visstnok et helvetes slit å bytte de, da de satt fast som faen.... Håpe det går lettere for deg, og flott bil :)!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

tja leverte bilen på verksted for å få byttet travers foringene.. Men ble oppringt av verkstedet, med melding om at mine foringer var gode for minst 5 år til på veien...

Så om noen ønsker å kjøpe GS-Performance traversforinger samt sidearms foringer for bakenden til 325i så selges disse billig. Bare send meg en pm.

Er jo en ide å ha disse foringene liggende da de ryker før eller siden likevel.. Men var i et svakt øyeblikk at jeg bestilte uorginale deler til denne bilen..Blir å kjøpe orginale når disse foringene er modne for utskifting..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...