Gå til innhold

Coca Cola Kjøleskap SOLGT


Roy75
 Share

Anbefalte innlegg

Skal virke veldig bra fortsatt det, legger det ut for en kamerat, men etter hva jeg vet skal det virke veldig bra fortsatt. Vet ikke hvor kaldt det blir, har sendt en mld til han nå, får nok svar i morra. Han er offshore så kan hende det tar litt lenger tid.

Har vært fristet til å kjøpe det selv men har ikke noe fornuftig sted å ha det ;)

Okei :) Si ifra når du har fått svar fra kompisen da! Siden hadde passa perfekt på hytta! Aldri plass til mat, når vi fyller kjøleskapet med pils, da er jo denne perfekt! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har hatt et slikt kjøleskap som "nummer 2" skap i mange år. Har brukt det når vi har gjort større innkjøp av ferskvarer, til brus og øl. I tillegg har det vært suverent til å sette kaker o.l. i når vi har arrangert større selskaper. Har aldri hatt problemer med å få stilt temperaturen riktig, eller at ting har frosset. Det har også god kjøleeffekt, du kan sette inn en kasse med øl, og den er god og kald på kort tid. Eneste ulempe er at det støyer litt mer enn de nyeste kjøleskapene som er beregnet for kjøkken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
Jeg må bare finne ut hvordan jeg skal få frakta det til hytta, som ligger litt lenger sør.. hvor høyt er det :)?

Er ikke sikker på høyde, sikkert mye den samme høyden som de som er i butikker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...