Gå til innhold

-=E30 Cab m50b25 prosjekt=-


Hopen
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 32
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Da er motorkontakt loddet på, og olje, slangeklemmer og div annet småtteri jeg trenger kjøpt inn.

Idag skal jeg hente mest sannsynlig hente bunnpanne og oljesil, så da blir det bytte av det imorgen og montering av motor på torsdag eller fredag. Blir lite tid til overs når man går skole langt unna å bor på hybel:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er motor inne:) Skal montere innsug og koble til alt idag nå så blir det prøvestar:)

skal legge ut bilder ikveld.

Kan vel også legge til at zf-kassen ikke ble brukt. Fikk tak i getrag 260 kasse som er gått 180000 som jeg satte på istede. regner med det blir bedre utveksling og lettere å finne mellomaksel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...
Blir bestilt 4stk brock b1 9x16 snart tror jeg:) så infinityleppe, grøftelys og sideskjørt:p

høres absolutt ikke feil ut.;) seidl sine skjørt bygger ikke så langt ned som infinity, så d kan jo være ett alternativ.:) siden du har facelift å den har OK hekk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er motor inne og starter:) venter nå på e30 mellomakslinga som blir kappet inn 3.1cm for å passe.. Den blir montert imorgen og blir montert nytt supersport effektanlegg fra motor og bak over helga:)

Mått kort den inn altså?

e itj nå måte å få det der te å pass uten å kort den inn da?

Og te slutt, kor du fikk korta den inn hen?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er motor inne og starter:) venter nå på e30 mellomakslinga som blir kappet inn 3.1cm for å passe.. Den blir montert imorgen og blir montert nytt supersport effektanlegg fra motor og bak over helga:)

Mått kort den inn altså?

e itj nå måte å få det der te å pass uten å kort den inn da?

Og te slutt, kor du fikk korta den inn hen?:)

Ja, e30 320 akslinga ble for lang, men 325 aksling skal passe siden den er kortere.. Dette er fordi getrag 260kassen er lengre en 240kassen..

Jeg fikk læreren på mekken i åfjord til å korte den inn:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...