Gå til innhold

Ny medlem, min bil Alpina D3


Kajmer
 Share

Anbefalte innlegg

Gratulerer med fiiiiiin bil! 8) Og den blir enda penere med Deko-set... det eneste den mangler da er de originale Alpina 19" hjulene og black-line baklykter; så er den perfekt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stilrein og meget flott tralle. Liker alpina versjonen av e9x'en... Korleis er motoren? Går som ei kule? Eg vurderer hartge oppgradering til min...

Motor høres ut som en helt vanlig 320 diesel :) men når det er du gir litt gass, da får du en helt annerledes lyd på den, da høres den ikke ut som en diesel lengre, å når du først gir på, og turtallet stiger. Da vet du at dette ikke er en vanlig diesel bil :wink: ...på lamng kjøring så bruker den VELDIG lite drivstoff, men på bykjøring, så bruker den nesten like mye som en bensin...

Det jeg liker med Hatrge er styling deres, vet ikke korsen oppgaderingen deres funker :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med fiiiiiin bil! 8) Og den blir enda penere med Deko-set... det eneste den mangler da er de originale Alpina 19" hjulene og black-line baklykter; så er den perfekt!

Takk :D

jeg var innom GS bildeler, dem hadde 19" Alpina felger, men de var ikke originale så jeg kjøpte ikke dem, vurderer en biltur til Tyskland snart, å stikke innom Alpina å få kjøpt originale der inne, jeg likte veldig godt alpina felger i svart...men vet ikke om dem vil matche bilens farge :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Henger med i å ikke kjøpe noen uoriginale, ei heller svarte felger. Hvis du først skal kline til med Alpina-felger syns jeg du skal gå for 20", et valg du ikke vil angre på. Du kan jo få tak i originale av Christalex - han har forøvrig et annet stort gromt felgprogram av originale og ikke-originale BMW felger også. Du burde gå for blackline baklykter, aller helt whiteline (HELLA) som er mye pengere enn blackline. Alternativt ta den helt ut og bygge om til facelift med LED lys.. 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 year later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...