Gå til innhold

E34 for høy foran. Nye senkefjærer,coilovers,senkeskåler?


André78
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg synes min E34 er noen cm for høy foran.

Den er senka 35/30 med Eibach fjærer og Bilstein B6 sport dempere.

Hva bør jeg gjøre?

Jeg vil ikke ha bilen helt ned i bakken, og ikke stivere enn den er.

Jeg er ingen ekspert på dette området så tips og råd ønskes.

På forhånd takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det første du må gjøre er å finne ut hvor lav du egentlig vil ha bilen din. Holder det med en til to centimeter ville æ gått for senkeskåler. Har selv montert det på bilen min. Valgte å ikke benytte medfølgende skiver med skålene, og hentet ytterlige 5mm der. Sammenlagt er min senket 60-20mm og er veldig fornøyd med det :D ...evt kan du kjøpe nye fjærer fremme, men da kan du slite med godkjenning. Skålene synes ikke...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det første du må gjøre er å finne ut hvor lav du egentlig vil ha bilen din. Holder det med en til to centimeter ville æ gått for senkeskåler. Har selv montert det på bilen min. Valgte å ikke benytte medfølgende skiver med skålene, og hentet ytterlige 5mm der. Sammenlagt er min senket 60-20mm og er veldig fornøyd med det :D ...evt kan du kjøpe nye fjærer fremme, men da kan du slite med godkjenning. Skålene synes ikke...

Takk for svar :-) Tror et par cm vil gjøre bra forskjell på utseendet. Så da er vel skåler løsningen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det første du må gjøre er å finne ut hvor lav du egentlig vil ha bilen din. Holder det med en til to centimeter ville æ gått for senkeskåler. Har selv montert det på bilen min. Valgte å ikke benytte medfølgende skiver med skålene, og hentet ytterlige 5mm der. Sammenlagt er min senket 60-20mm og er veldig fornøyd med det :D ...evt kan du kjøpe nye fjærer fremme, men da kan du slite med godkjenning. Skålene synes ikke...

Går det bra å fjerne skiva på e34 uten problemer? Jeg monterte skåler uten skiver på en e30, og da tok skåla oppi dempertårnet.

Hvis det går greit uten på e34, skal jeg rett ute å fjerne skivene. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...