Gå til innhold

Hvor mye kan jeg få igjen for min E34 1991 modell?


sandbuin
 Share

Anbefalte innlegg

Er jo mange e30'r som går for mer som er i samme, om ikke dårligere stand, og e34 er jo en mye mer praktisk og behagelig bil enn e30...

Marked og etterspørsel... HAR INGENTING MED HVOR GOD BILEN ER...

Å du mener at markede for en god e34 er dårligere enn e30? :?

Selvfølgelig er det det. Er snakk om E30. Overprisa bilers mor :roll:

E34 blir for gammel for folk flest og for tung for ungdommen som skal herje. E34 er nydelige biler, men faller litt mellom stoler...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 42
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

har hatt E21 E30 E36 ci E28  E34 E39 og nå E87 som privatbiler fikk førerkort som 18 åring i 1993 så hadde jeg ment at E34 hadde banka alt så hadde jeg kjørt det, hadde en E34 525 10 år siden eller noe, god og kjøre men kjenner at det er en gammel bil forhold til dagens standard og jeg vil  påstå at en pigg E30 er bedre kulere å kjøre enn en E34, men at E34en er litt mer lydstille og sånt tja. nå tenker jeg ikke en skyhøy 316 sammenligna mot en motorkraftig 518, men 325 mot 525 for eksempel

Men like greit og stoppe denne barnslige diskusjonen, håper han får prisforlangende ville jo vært bra for vedkommende......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har hatt E21 E30 E36 ci E28  E34 E39 og nå E87 som privatbiler fikk førerkort som 18 åring i 1993 så hadde jeg ment at E34 hadde banka alt så hadde jeg kjørt det, hadde en E34 525 10 år siden eller noe, god og kjøre men kjenner at det er en gammel bil forhold til dagens standard og jeg vil  påstå at en pigg E30 er bedre kulere å kjøre enn en E34, men at E34en er litt mer lydstille og sånt tja. nå tenker jeg ikke en skyhøy 316 sammenligna mot en motorkraftig 518, men 325 mot 525 for eksempel

Men like greit og stoppe denne barnslige diskusjonen, håper han får prisforlangende ville jo vært bra for vedkommende......

Så du mener at du kjører e87 fordi det "banker alt"?

Vær vennlig å utdyp hvorfor dette er en barnslig diskusjon?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har hatt E21 E30 E36 ci E28  E34 E39 og nå E87 som privatbiler fikk førerkort som 18 åring i 1993 så hadde jeg ment at E34 hadde banka alt så hadde jeg kjørt det, hadde en E34 525 10 år siden eller noe, god og kjøre men kjenner at det er en gammel bil forhold til dagens standard og jeg vil  påstå at en pigg E30 er bedre kulere å kjøre enn en E34, men at E34en er litt mer lydstille og sånt tja. nå tenker jeg ikke en skyhøy 316 sammenligna mot en motorkraftig 518, men 325 mot 525 for eksempel

Men like greit og stoppe denne barnslige diskusjonen, håper han får prisforlangende ville jo vært bra for vedkommende......

Så du mener at du kjører e87 fordi det "banker alt"?

Vær vennlig å utdyp hvorfor dette er en barnslig diskusjon?

Jeg tror nok ikke at b.m.w vet at den letteste E34´en kun veier 20 Kg mer enn den letteste E87´en. En E34 har kanskje knapt 10 cm lengre akselavstand enn E87, men den er ikke tyngre... og det er det som betyr mest når det gjelder kjøreegenskaper.

Utrolig, men sant... en E87 har faktisk 4 cm lengre akselavstand enn en E28... og 9 cm lengre akselavstand enn E30... :shock:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

pendlerbil kjører 12 mil om dagen, totalt 50000 i året, har gratis diesel på jobb, skal jeg ha bil som banker noe blir det italiensk, håpløst og prate bil med barn som tror de har greie på bil

BMW er god og kjøre og greie kjøre egenskaper men ikke mer enn det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror nok ikke at b.m.w vet at den letteste E34´en kun veier 20 Kg mer enn den letteste E87´en. En E34 har kanskje knapt 10 cm lengre akselavstand enn E87, men den er ikke tyngre... og det er det som betyr mest når det gjelder kjøreegenskaper.

Det er litt synd med nyere bmw'er (nye biler generelt egentlig), at vekten øker og øker(Nye Z4 er jo ett godt enksempel). Min e46 coupe veier kun 30-40 kg mindre enn min tidligere e34 520. Hadde de vært ca likt utstyrt så tro jeg nok forskjellen hadde vært mye mindre.

Jeg sier ikke det at e34 er sjefen over alle sjefer, men jeg mener at e34 er rimelig konkuransedyktig, tilogmed mot mye nyere modeller fra diverse bilfabrikanter. En e34 i god stand og godt utstyrt er mye mer verdt enn tilsvarende e30 i mine øyne. Ikke fordi jeg har hatt e34, men fordi det rett og slett er mye mer bil for pengene.

Spesielt slikt som e30 priset er om dagen. Noe som bare er positivt for oss som ikke er e30 fanatikkere :) hehe

håpløst og prate bil med barn som tror de har greie på bil

Hva i alle dager er det for noe da? Maken til "Bedre enn alle andre holdning"...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

BMW er god og kjøre og greie kjøre egenskaper men ikke mer enn det

Vel... jeg er egentlig en Porscheentusiast, men BMW handler om mye mer enn at de kun er gode å kjøre og har helt greie kjøreegenskaper. BMW på sitt beste gir Porsche, Ferrari, Lamorghini etc. helt grei konkurranse på bl.a Nürburgring og få bilprodusenter om noen bygger bedre motorer. BMW´s motorer er jevnt over mest økonomiske (spesielt når man vurderer hestekrefter i forhold til gjennomsnitlig forbruk pr. mil), mest miljøvennlige (spesielt i forhold til CO2 gram/km) og mest karismatiske (spesielt rekkesekserne uten ladeluft). Hva mer kan man forlange når det gjelder relativt alminnelige sedaner/stasjonsvogner ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

pendlerbil kjører 12 mil om dagen, totalt 50000 i året, har gratis diesel på jobb, skal jeg ha bil som banker noe blir det italiensk, håpløst og prate bil med barn som tror de har greie på bil

BMW er god og kjøre og greie kjøre egenskaper men ikke mer enn det

Å si at en så pen E34 bare skal ligge på 20K er bare vås!

Jeg hadde slengt den opp på 40K.

Siden du har så fordømt mye greie på BMW-bruktmarked, burde du jo vite at en pen E34 går for over 30000+

Det at du sier at BMW er "greie" biler sier jo sitt. E34 var regnet å være en av verdens mest politelige biler på sin tid. Og jeg tør påstå at den banker det meste av nye Jappse plast i kjøregenskaper fortsatt! Ikke minst når det gjelder kjørekomfort. Det er jo en familie bil vi snakker om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så søtt... jeg er skikkelig misunnelig på deg, tenk om jeg hadde råd t en 95mod 520, men tror ikke jeg hadde takla de 150 hestene så får holde meg til dieseldyret

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så søtt... jeg er skikkelig misunnelig på deg, tenk om jeg hadde råd t en 95mod 520, men tror ikke jeg hadde takla de 150 hestene så får holde meg til dieseldyret

Hva i alle dager er ditt problem da?

Bare tullball og det blir ikke bedre av at han prøver å være en ironisk bedreviter. Mitt forslag er at han ligger lavt i en periode så kanskje vi har glemt denne diskusjonen neste gang han skriver et innlegg... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare tullball og det blir ikke bedre av at han prøver å være en ironisk bedreviter. Mitt forslag er at han ligger lavt i en periode så kanskje vi har glemt denne diskusjonen neste gang han skriver et innlegg... :roll:

Kanskje det vanker slektskap til en viss Nettby borger/e38 haman eier :lol:

Men fra spøk til revolver.

Trådstarter: om bilen er i såppass bra stand som jeg har fått inntrykk av, så syns jeg du skal sette en pris på 35-40 000. Tror ikke det skal bli noe problem å bli kvitt denne da :)

Lykke til....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...