Gå til innhold

jan magnus E46 330cd


jan magnus
 Share

Anbefalte innlegg

det var faktisk ikke så bra passform på bakluka så det ble litt sliping og pussing her og der, men det er jo litt moro og 8)

skal prøve å opdatere litt oftere, men tråden forsvinner på et blunk langt ned på lista siden det er så mye som skjer på prosjektforumet, var jo i saab klubben før og der var det ikke så mange bra prosjekt så det var det lett å ha oversikt.

så for å gi en liten pekepin på hvordan min smak er når det gjelder bil så slenger jeg ut 2 bilder av gamle prosjektet jeg hadde der. regner med at dere er bilintereserte så da gjør det vel ikke noe å legge ut et par bilder av et annet bilmerke :)

cleant og hellst originalt.

bilen hadde forøvrig 300 hk og ca 500Nm så hvem vet.. kanskje det blir ytligere noen få hester til i purka mi og :wink:

saabferdigforan.jpg

saabferdigbak.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var grombilen sin! Fargen var skikkelig flott og interiøret utrolig lekkert. Den må jo, til diesel å være, sparke noe jævlig med 250 gamp og såpass mye moment?

takk :) har vært litt skeptisk til diesel men så tenkte jeg at hvis jeg finner en med litt stor motor så bør den gå bra, og det gjør den virkelig med ship, utenogså egentlig. det fine med den er at den drar like godt fra bunn av registret til slutt uten å "dø ut" er mange som er usikkre på interiøret,men jeg liker det velgi godt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...
Rå bil og heftig lyd. Blir ikkje det feil motstand i eksosen uten katter? Har lyst på meir turbo yling i min 320d, kva må til då?

ringte å hørte med bmw og de sa det ikke hadde noe å si. men jeg har latt cat'n sitte da. det hjelper å fjærne bare bakpotta og, men vet ikke om en 4cyl diesel kanskje ville fått en litt traktorlyd hvis man fjærner lyddemperne. men det er bare å teste ut, skal teste det her på en 320 Diesel om ikke lenge , kan få smekket opp en video av lyden .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 months later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...