Gå til innhold

Nærbilde E30 M3 vinge med flap?


 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 34
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Slik er den originale flappen festet på Sport Evo

fjaecg7qit0lollye0rt.jpg

zknb3ytp8w382octsruv.jpg

Den vinga jeg har kjøpt har selvsagt det utkappet som vist på første bildet, men jeg har bare 1 hull i vinga! Her ser det jo ut som det er minst 4 på hver plass! Ellers så er det det samme runde merket under begge vingene jeg har nå så jeg var rimlig sikker på at denne var orginal SE.. Men mulig jeg tar feil. Ser slik ut i forhold til bildet over vertfall.

Her er skruene vertfall senka ned i flapen. Så spørs om ikke jeg må ha en vanlig istedenfor carbon! Likte ikke de skruene som stakk ut :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slik er den originale flappen festet på Sport Evo

fjaecg7qit0lollye0rt.jpg

zknb3ytp8w382octsruv.jpg

Den vinga jeg har kjøpt har selvsagt det utkappet som vist på første bildet, men jeg har bare 1 hull i vinga! Her ser det jo ut som det er minst 4 på hver plass! Ellers så er det det samme runde merket under begge vingene jeg har nå så jeg var rimlig sikker på at denne var orginal SE.. Men mulig jeg tar feil. Ser slik ut i forhold til bildet over vertfall.

Her er skruene vertfall senka ned i flapen. Så spørs om ikke jeg må ha en vanlig istedenfor carbon! Likte ikke de skruene som stakk ut :o

har en slik liggende og slenge jeg....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min var festet slik:

M3pics001.jpg

Dette var en carbonvinge med carbon-flap, men denne stod i kun en posisjon siden det var en `92 DTM Extended Edition....eller harry-flap som noen kaller det :roll: Man fikk kjøpt den lave typen også, altså SE-modellen og den var justerbar i tre posisjoner. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det der er en harry flap.... Overkill til tusen!

aner vi litt sjalusi her ja :lol:

Hahahahaha! For en ting å si....Hadde jeg villet hatt DTM flap på min så hadde jeg kjøpt den når jeg kjøpte min i carbon fra Markus.

Det er nok flere som synst den store flapen ser teit ut en kul, jeg er en av de. Men for all del, hvorfor skal alle ha det samme, da er jo vitsen borte. Synst bare det er overkill på en gatebil med slik flap, trenger ikke så mye marktrykk på hekken med 200 slappe hk heller for den del.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det der er en harry flap.... Overkill til tusen!

aner vi litt sjalusi her ja :lol:

Hahahahaha! For en ting å si....Hadde jeg villet hatt DTM flap på min så hadde jeg kjøpt den når jeg kjøpte min i carbon fra Markus.

Det er nok flere som synst den store flapen ser teit ut en kul, jeg er en av de. Men for all del, hvorfor skal alle ha det samme, da er jo vitsen borte. Synst bare det er overkill på en gatebil med slik flap, trenger ikke så mye marktrykk på hekken med 200 slappe hk heller for den del.

nei jeg vet ikke, greit og ha noe ikke alle andre har, men de fleste E30 M3ene har jo den lille eller den store flappen da. men jeg synes i vertfall den bilen klær den flapen jeg, om han har brukt får den er vel en annen sak, men er vel flere med støre vinge rundt om kring som ikke har brukt får de hehe :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det der er en harry flap.... Overkill til tusen!

aner vi litt sjalusi her ja :lol:

Hahahahaha! For en ting å si....Hadde jeg villet hatt DTM flap på min så hadde jeg kjøpt den når jeg kjøpte min i carbon fra Markus.

Det er nok flere som synst den store flapen ser teit ut en kul, jeg er en av de. Men for all del, hvorfor skal alle ha det samme, da er jo vitsen borte. Synst bare det er overkill på en gatebil med slik flap, trenger ikke så mye marktrykk på hekken med 200 slappe hk heller for den del.

nei jeg vet ikke, greit og ha noe ikke alle andre har, men de fleste E30 M3ene har jo den lille eller den store flappen da. men jeg synes i vertfall den bilen klær den flapen jeg, om han har brukt får den er vel en annen sak, men er vel flere med støre vinge rundt om kring som ikke har brukt får de hehe :wink:

Ja, er ikke så mange gate E30M3 som kjører med den DTM flapen. Det er bedre med stor flap en uten flap da, for det er ikke noe pent ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...