Gå til innhold

S: 2002 mod. 530 D Man. M-tech Touring SOLGT!


Tore Diesel
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 59
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Nei men pokker da Tore, skal du selge godbilen?? lei av den nå?? Meget lekker bil, lykke til med salget.

Hehe, takker igjen Hefner! Har ikke hatt bil som jeg har vært så fornøyd med som denne, men jeg bør vel selge den mens den ennå er bulkfri og fin, og ikke har gått alt for langt. Kjører en del mil i året, så jeg bør bytte bil jevnlig.

Men lei av den er jeg langt ifra ennå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, jeg lar meg hvertfall ikke disse av det innlegget der.

Siden han synes det er synd det ikke står en nyere motor i bilen enn det var mulig å få den levert med, i E39 i det hele tatt :lol:

Men kanskje det dukker opp ett bedre forsøk etterhvert :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

trudde e39 hadde samm hk (204) som e46 når de fikk commonrail motor. kan bytte mot en e90 m-sporto om du er intr i å gi mellomlegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. synd dette er gammle 3liter dieseln. intr i å bytte med en m3 e36?

Må du forsøple alle salgstråder med kamuflerte forsøk på å disse bilene før du tilbyr skambud og bytter?

pass deg litt du nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. synd dette er gammle 3liter dieseln. intr i å bytte med en m3 e36?

Må du forsøple alle salgstråder med kamuflerte forsøk på å disse bilene før du tilbyr skambud og bytter?

pass deg litt du nå.

ellers? kommer du og alle pakkisvennene dine på døren? Sier akkurat det jeg vil, synes du bidrar veldig lite til dette forumet, det du selger er priset på grensen til ran, og stadig ødelegger du salgstråder med uttrykk som "synd det var..." og "såpass ja...." til prisvurderinger...

Dårlig oppdragelse hjemmefra, eller noe annet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har spammeren opp i halsen jeg og. Du maser i alle salgstråder om de vil ta de bilene du har eid i 2 uker i innbytte, men da blir de gjerne satt til dobbel verdi av hva du selv betalte (samt at du har byttet til mindre hjul). For og ikke nevne den M3en du kjøpte grisebillig for å legge ut nesten 100k dyrere med en gang. Snakk om entusiast...

Når du skal tjene penger på alt og alle på forumet må du tåle å høre det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

trudde e39 hadde samm hk (204) som e46 når de fikk commonrail motor. kan bytte mot en e90 m-sporto om du er intr i å gi mellomlegg.

Nei, E39'n var kun levert med 184 og 193 hester i 3liter diesel.

Har du link til annonse, eller mer info om E90 da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til info:

Helt ny Webasto hjelpevarmer ble montert i vinter, da den gamle takket for seg.

Inline dieselpumpe ( i området under førerstol ) ble byttet samtidig, samt 1 stk injector. ( Dyse )

Bilen har også helt ny clutch, og det er tatt firhjulskontroll på bilen i Juli i år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...