Gå til innhold

Banebil vurderes kjøpt


spruddel
 Share

Anbefalte innlegg

  • 1 month later...
  • Svar 37
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

litt banning i kirka, men om jeg blir hekta av banebasillen, så ville jeg kjøpt en godt trimmet drifte 200sx s13 fra sverige...

koster ikke all verden og du har morro med en av verdens letteste drifte-biler!

jeg syns også de er fine å se på med "rette" stylingen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Hvis du legger til 40.000 kr. så kan du hente en helt ny ferdigbygga Caterham R300 Superlight fra Storbritannia. Da vil du ha samme effekt/vektforhold som Ferrari F430 og en 500 hk Mitsubishi Evo... Prisen vil inkludere moms. Du får papirer som gjør at du kan regge den på norske skilter hvis du har lyst. Pluss på 10.000 kr. for en ferie med far når du er å hentern :)

Dette er biler som kun er laget for grisekjøring og tåler skikkelig banekjøring og. Alt vil være nytt og alt av slitedeler trenger du virkelig ikke å tenke på før om lenge... Halvbur er inkludert i prisen... Samme er heftige bremser, heftige dekk og alt av andre deler skriker også business...

Sjekk hvilken som helst test, mer moro får du ikke for den summen hvis du skal ha noe holdbart i lengden...

Bare en anbefaling... Eventuelt så får du nå en Evo IX til 200.000 kr. importert fra USA (den prisen inkluderer kjøpspris, liten sum til han som skal finne bilen for deg, containerfrakt og det importøren her, f eks Pettersen Auto, skal ha). Med 50.000 kr. til overs da, kan få 380-400 hk på original turbo og innmat med KVALITETSdeler til rundt 35.000 NOK inkludert montering (dette gjør du i Sverige) - og resten bruker du til å smelle på R-dekk og bremseklosser for banekjøring. Bilen vil fortsatt være veldig holdbar. Så kan du strippe ut all unødvendig vekt og sette inn ett sett med bøtteseter og bur, så er du der "in no time".

Da kjører du fra mye rart for å si det sånn.

Skulle ønske min far også var keen på bil og banekjøring :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...