Gå til innhold

Mercedes Benz E420 1997 modell


pengelek
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 40
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 2 weeks later...

Senker prisen til 20 000 NOK. Går den ikke for det i løpet av kort tid, legger jeg den ut på blocket.se for 50 000 sek. Tenker nok at bare skinn interiøret og motoren er verdt over 25 000 nok. Så dette er et kupp, enten om man vil bruke den som delebil, omreg. den til norsk eller selge den igjen i sverige, evt. selge den i deler i norge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Senker prisen til 20 000 NOK. Går den ikke for det i løpet av kort tid, legger jeg den ut på blocket.se for 50 000 sek.

Hvis du får 50.000 SEK for den i Sverige, hvorfor i alle dager selger du den da for 20.000 NOK her? :roll:

For om jeg skal selge den i sverige så må jeg legge den ut på blocket.se og forklare at den står i norge, evt. kjøpere vil jo se den først, så kan man være uheldig på å treffe useriøse kjøpere slik at det blir mange unødvendige strømstads turer. Derfor selger jeg den for under halv pris for å bli kvitt den raskt.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er km stand på denne?

Har en Omega Seamaster professional Chronometer....

Km standen er 300 000 km. Men bilen fremstår alikavell som en som har gått 110 000 km. Både innvendig og utvendig. Mercedes sine V8 er eviggående. Motoren går stille og gjevnt og automatkassen girer kjempefint, selv ved kickdown. Send meg en mail med bilde av klokka til + evt. annen info om den som alder, kvitt, m.m
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...