Gå til innhold

Eivind's BMW e39! SOLGT


 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 64
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

hehe! ja det var det med lommeboka da:P var på EU kontroll i dag og fikk noen feil! rust på alle bremseskiver og forskjellig bremsekraft på hondbrekk! spurte da om pris for og få det skiftet og de kom fram til ca 12 tusen! syntes selv at dette var litt dyrt me når jeg såg dele lista såg jeg jo de skulle ha 883 kr pr bremseskive foran og 728 pr skive bak pluss 1,5 time arbeid foran og 1,5 time bak! var inne på koed og fant bremse myyyyye biligere! pluss at jeg jør arbeidet selv! sparer jo også da 1700 kr i timer! så skal jeg gå over hondbrekket og se om det er bare rustet fast eller om det må byttes! men der også skulle de ha 500 kr pr side pluss arbeid! så er ikke så rart at de skulle ha så mye:P veldig greit når jeg heller kan gjøre alt selv:P

men ser også at de har lagt inn ABS sensor og ABS giver! fikk ikke noe feil på det på kontrollen, så vett ikke hvorfor de skulle ha det! eller bør de byttes med skiver?

mvh Eivind

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vett er ganske drøydt og skrive 1,5 t pr aksling! men så er det sikkert en stander de skriver opp i tilfelle de får inn noe som er totalt sont rustet og umulig og få av!

men nå er bremseskiver og bremse sko bestilt fra koed så nå er det bare og vente på pakken å få det montert:P

mvh Eivind

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil anbefale deg å bestille nye bremsebånd til håndbrekket. Bakbremsene dine er både skive og trommelbrems om du forstår hva jeg mener.

Du trenger ikke tenke på vaieren da denne mest sannsynlig er ok. Du må derimot bytte bremsebåndene til brekket samt smøre opp de bevegelige delene inne i trommelen :)

Veldig lett når du først holder på, men kan være litt klundrete å få sammen igjen. Bare være obs på at du må presse det ene båndet innover mot bilen og dra det andre utover slik at det står litt i vinkel og ikke parallelt med bremseskjoldet. Da skal skivene gli på igjen uten problem :)

Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...