Gå til innhold

Erfaring med Nankang fra dekkonline.no?


oledra
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 41
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Har 245/40/17 på bakdekket! nesten 1 kilo lodd på hver felg!

Holder det seg i balanse da?

Hadde ikke vert problem om det holdt seg etter balansering selv med 1kilo med lodd. :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

de slipper på vått, men det gjør mange andre og.

til prisen klager jeg ikke. har derimot vibrering ved svak nedbremsing, tror nok ikke det er dekka. hadde på en del lodd, men vi snakker da gram

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har ikke vibrering i det hele tatt på mine dekk. har heller aldri merket at de slipper på vått, hvor fort kjører dere egentlig når de slipper da? Har hatt 100 gjennom mange skarpe svinger her ute på landet uten å merke noen ting.. Kanskje et større problem på nylagt våt asfalt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som er viktig med dee nanckang dekkene... er at dere må see lastekoden på dekkene-- noene er kunn på 87 v og da tåller dee ikke mye varme og vekt ...Når vi kjører i100 kmh og kommer fram og stopper bilen og går inn så er dekke varm og når den blir kald så formme gummi på dekke etter hvor tymgden ligger fra bilen... Det medfølger rysting og da blir loddene som er på felgen fra før motsatt virkning... og da er det være åkjøre... men etter en stund du har kjørt og dekke blir varm så formen seg så si tilbake igjen..... Spesiele dimensjoner er 205.40r17 og oppeover.... i 18 og 19 å 20 er det mindere problemer.... Jeg tenkte å imformere dere med det bare... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke klaget på veigrep, men er liksom litt dumt å kjøre over 100km/t for å slippe vibrering i hele bilen.

Også under 75.

Sikkert fabrikkasjonsfeil men er straks litt vanskeleg å reklamere når en handler på nett. :(

Bør vel ta med at jeg kjøpte 2 stk. Nankang 225/55-16 på samme tid.

Desse virker bra på bil.

Er det da så tilfeldig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 9 months later...
ka i hel.... . hvorfor i svar.. . kjøper dere bmw??? viss dere ska putte på sånn møkk på bilene deres ødelegger dere hele bmw`en. fysj kjøp skikkelige dekker til bmw`ene deres. hold nankangene til japse drit. :P

Usikker på om jeg ville besudlet selv en sliten Almera med tvilsomme dekk. 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes Nankang er helt greitt jeg for min del, eneste minusene jeg synes om de er at de er dårlig balanserte (man må jo ha flere tonn med lodd på dem) og at de slites litt fort ut.

At de slipper kan godt hende, men de har ikke sluppet for min del, hverken på våt eller tørr asfalt.

Men jeg byttet ut bakdekkene med noen Antyre dekk og de slipper utrolig lett, nesten som det er farlig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har nankang forran. brutalt med dekkstøy av de. mye lodd på felgene og når dere sier det nå.

bak har jeg fullrun. de er ennå værre. knallhardgkummi som er forjævlig på vått. kjenner bilen glipper på kumlokk, og hvitstripa på gangfelt osv. styr unna!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...