Gå til innhold

Mine 318is`r! 8/9-10 vrengt panser og knust frontute


Kobar
 Share

Anbefalte innlegg

Nå skjer det saker og ting her!Det er den grå som har tatt turen innom lakkboksen :) Alle delene er ferdig lakkert, og ligger til tørk jysst nuh :D blir å skru sammen bilen på lørdag, og sannsynligvis eu-kontroll til uka, og dersom alt går etter planen skal jeg hente sportsinteriør, og bytte hele innredningen. Har noen bilder på tlf, men får ikke lagt dem inn på data akkurat nå.. Men kommer bilder snarest!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

var på eu-kontroll, og fikk èn 2`r feil som må utbedres! det var èn foring i bakaksel, så den blir byttet i helga, og bilen skal på etterkontroll på mandag :D

Og ja! den skal selges :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

foringen ble visst bytta idag :P så imorgen er det etterkontroll, og da er den eu-godkjent 2 nye år :D fikk masse skryt om hvor bra stand bilen er i understellet av folka som utførte eu-kontrollen, så det er bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

og da var den grå solgt :D nå venter jeg bare på arbeidslyst og tid, så skal den røde under kniven! sitter og drømmer litt om bredding, men får kun komplette sett fra rieger, jeg ønsker å ha m3 front og bakfanger med noe bredding av noe slag med tilhørende sideskjørt.. noen som har forslag?

Grunnen til at jeg ønsker å ha på bredding, er fordi det finnes litt rust på hjulbuer bak, så istedenfor å bruke masse tid på å skjære og sveise i nytt, vil jeg bare få en stopper for det som er av rust og heller sette på breddere :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 months later...

Da er jeg igang med den røde! Blir å kappe bort all rust, å sveise i nye innerskjermer og hjulbuer! Tenker muligens på littegrann bredding, ser at noen bruker golf 1 skjermer. Kansje dette blir aktuellt!

MEN! idag skjedde noe kjipt..

Starta opp bilen, har nok ikke vært start på 3-4mnd.. Så da ville jeg bare ta en bittelite luftetur, kjørte jo seff stille og rolig da jeg ikke har montert panserlåser enda..

Og det måtte jo selvsagt skje :( muligens litt for fort (30km/t omtrent) pluss noe motvind, så kom panser opp å rett i frontruta...

Panser ,skjerm høyre side og frontrute kan bare kastes! #-o

Vet noen om hva en frontrute kan koste? og hva det kan koste å få den montert?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er jeg igang med den røde! Blir å kappe bort all rust, å sveise i nye innerskjermer og hjulbuer! Tenker muligens på littegrann bredding, ser at noen bruker golf 1 skjermer. Kansje dette blir aktuellt!

MEN! idag skjedde noe kjipt..

Starta opp bilen, har nok ikke vært start på 3-4mnd.. Så da ville jeg bare ta en bittelite luftetur, kjørte jo seff stille og rolig da jeg ikke har montert panserlåser enda..

Og det måtte jo selvsagt skje :( muligens litt for fort (30km/t omtrent) pluss noe motvind, så kom panser opp å rett i frontruta...

Panser ,skjerm høyre side og frontrute kan bare kastes! #-o

Vet noen om hva en frontrute kan koste? og hva det kan koste å få den montert?

Snakker nok fort 10 lapper for ny frontrute med montering :/ kjipt når du har lagt så mye arbeid i bilen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...