Gå til innhold

Knapper på varmeapparat e39


Reset
 Share

Anbefalte innlegg

Du tenker vel kanskje på å bygge om fra manuelt til automatisk klima ? I så fall så er det mulig. Må ha et panel , og du må ha en del sensorer.

Brukt panel koster 1375.- Nytt koster 6242.-

koster nok ikke allverden disse sensorene du må ha, men ser for meg en liten jobb.

Hjul på klima automatikken får du ikke til E39. Det var det E34 som hadde.

Det å skifte selve knotten regner jeg ikke med at du ser på som noe problem , men det er det eneste som duger hvis du vil den skal sitte.

Et nytt panel for manuelt klima koster 855.- Da følger trykknappene med..

Vri knapp for luft koster 395.- og vriknapp for varme koster 105.- Hvorfor de har forskjellig pris vet jeg ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et knappsett kunne jeg tenkt meg, har fått sprekker i to av dem og en tapp har knekt på bakrute varmer knappen, så den driver å hopper ut.

Noen som kan finne dette knappsettet for meg? Har kikka på koed, men finner den ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

spørsmålet er, har noen vært borti at knappene på AC faller av?

Og, er det vanskelig og bygge om til "ikke knapper", altså, hjul man vrir på?

så du vil montere vribrytere istedet for displayet?

jeg ville aldri gjort det! det displayet er jo genialt. det er det jeg savner mest i e38en min. å montere vribrytere vil minske verdien på bilen mener nå jeg.

se på ebay eller noe og se om du finner et brukt display eller knapper der. displayet er jo lett å få ut. ta ut stereoen eller noe og trykk det ut fra baksiden bare

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...