Gå til innhold

Bmw knappene man aldri får se


gjeewaytee
 Share

Anbefalte innlegg

Man bestiller vel gjerne menn med bæretillatelse i samme slengen, om man skal bruke den i et land der slikt i det hele tatt er et tema..

Tror jeg hadde klart meg fint med en vanlig 760i, men gjerne med mulighet til å rope at folk skal slutte å sperre venstrefeltet på motorveien!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men gjerne med mulighet til å rope at folk skal slutte å sperre venstrefeltet på motorveien!

word! Hvertfall her i Bergen.. Helt SYKT hvor mange campere det er i bergen.. bare fordi de skal til sotra om 454524 mil... Så kjører dem venstre felt fra bygarasjen til skille mellom sotra og Askøy..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Woot, akkselererer 760i raskere enn e60 M5?

37hk og 230Nm mer forklarer nok mye av forskjellen 8)

Men slipp de løs på banen, så ser man hvorfor m5 er sjefen 8) hehe

DET er sant. Men er først og fremst på das Autobahn disse bilene holder til :wink:

[quote=

dinside]begge med elektronisk begrenset toppfart på 210 km/t.

Er ikke mye av nyere biler eller gammle biler du klare å kjøre fra da. 210 km/t :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
men gjerne med mulighet til å rope at folk skal slutte å sperre venstrefeltet på motorveien!

word! Hvertfall her i Bergen.. Helt SYKT hvor mange campere det er i bergen.. bare fordi de skal til sotra om 454524 mil... Så kjører dem venstre felt fra bygarasjen til skille mellom sotra og Askøy..

Kunne ikke vært mer enig. Blir så provosert av og til atte atte ja.... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heh, lurer på når dette kommer som ettermonterings-kit til E34... Må vel muligens vente en stund.

I mellomtiden må jeg vel kjøre rundt med maskinpistolen på fanget.

Får et par år siden kom jeg faktisk over en gammal E34 ambasadebil på finn, med pansret karosseri og skuddsikre ruter ;)

Maskinpistolen vet jeg ikke hvor du skal gjøre av da :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...