Gå til innhold

dyrt med e30?


ervik
 Share

Anbefalte innlegg

kjøreglede i 320? glem det! Det er faktisk ikke mulig..Mye bruker den også i forhold til hvor dårlig den går.. hadde lett finni meg en 325 da gitt, selv om den også ikke går bra.

Skal du først ut med den summen så ville jeg hatt noe som faktisk gir deg valuta for pengene, ville jeg kjøpt noe som flytter seg, f.eks 240 turbo/v8(noe jeg skal ha snart) eller BMW 540i eller liknende. Som også ser langt bedre ut enn hverdags e30-ene!

noen ganger lurer jeg på om du bare er innpå her for og klage og lage kvelm?? :\

noe av det trådstarter lurer på om e30 er en billig bil og bruke og ha... greit.. en 320 går ikke såå bra.. men de bilene du refererer til er vel ikke akkurat noe billigere???

og tro meg.. jeg hadde e30 320i touring før.. selv fullstappa med anlegg så kjørte jeg fra flere 240 tic og 740tic... så veit ikke helt om det er riktig og si at de går så bra jeg??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er veldig mange som bare lager kvalme og er mye bedre enn alle...en bils kjøreglede avghenger totalt av sjoførens interesse og entusiasme, nå må ikke du komme her å si at det er kun din mening som er rett. Nevner at mine beste kjøreopplevelser har foregått i en 2liter bensiner hilux og en 40 år gammel MB 220.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

E30 er så billig å så dyrt man vil ha det.

Det kan jeg skrive under på, for jeg har hatt/har begge varianter.

På E36 bytter man bærearmer til E30, fordi de holder

BMW brukte E30 bakstillings oppsett, helt frem til Z3. Tja, da har de hatt den på forskjellige karosserier siden 1960 årene, om jeg husker rett. Dette er fordi den holder.

M20 og M10 motorene (316,318i,320i,323i,325i).

Er E30 BMW's beste bil? Spør du meg,så ja.

Beklageligvis så ruster bilene mer enn andre da understellsbehandling osv ikke er av den beste sort. Men langt ifra rusthauger, mange av de som er til salgs. : )

Løp å kjøp (E30 har ikke airbag og ofte ike ABS, det trekker særdeles ned. Men nå spurte du om E30 var dyr bil da. Det avgjør eieren. Teknisk alltid bra og stabile motorer)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

E30 er så billig å så dyrt man vil ha det.

Det kan jeg skrive under på, for jeg har hatt/har begge varianter.

På E36 bytter man bærearmer til E30, fordi de holder

BMW brukte E30 bakstillings oppsett, helt frem til Z3. Tja, da har de hatt den på forskjellige karosserier siden 1960 årene, om jeg husker rett. Dette er fordi den holder.

M20 og M10 motorene (316,318i,320i,323i,325i).

Er E30 BMW's beste bil? Spør du meg,så ja.

Beklageligvis så ruster bilene mer enn andre da understellsbehandling osv ikke er av den beste sort. Men langt ifra rusthauger, mange av de som er til salgs. : )

Løp å kjøp (E30 har ikke airbag og ofte ike ABS, det trekker særdeles ned. Men nå spurte du om E30 var dyr bil da. Det avgjør eieren. Teknisk alltid bra og stabile motorer)

+1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjøreglede i 320? glem det! Det er faktisk ikke mulig..Mye bruker den også i forhold til hvor dårlig den går.. hadde lett finni meg en 325 da gitt, selv om den også ikke går bra.

Skal du først ut med den summen så ville jeg hatt noe som faktisk gir deg valuta for pengene, ville jeg kjøpt noe som flytter seg, f.eks 240 turbo/v8(noe jeg skal ha snart) eller BMW 540i eller liknende. Som også ser langt bedre ut enn hverdags e30-ene!

Jaja. Volvo 240TIC har jeg ikke prøvd, men ja jeg må nesten le viss du påstår at 240 med v8 "flytter på seg"

Viss du skal ha en med godkjent chevy 305 så vil du bli meget skuffet, disse klarer knapt å henge på en liten og lett 320 og en 325 ville spøla runt den og solgt pølser. Prøv en godkjent en med original 305 så skal du se du blir veldig veldig skuffet :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

E30 er simple biler med tekniske løsninger de fleste kan forstå og reparere. Ikke hatt noen store problemer med mine selv om de hadde gått +/- 300K

I tillegg er deletilgangen stor, både som brukt og ny.

Har hatt 2 E30 og kommer sikkert til å kjøpe det igjen. Konge biler! 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

E30 begynner og bli gamle biler, og de som er i god stand er i VELDIG god stand, og de vanlige - de er skruobjekter. Så kan du skru så er det ikke noe iveien for å ha E30 :)

Har selv en E30 316i bruksholk som har gått i 3,5 år uten et eneste feilslag (etter motorbytte). Kun skiftet olje på motor og gir, samt spyla den annenhver helg, ellers lite annet. Den går som en pall med betongsand, men den har nok av kjøreglede langs norske svingete og kuperte veier. Eneste jeg virkelig skulle ønske var en 6. trinns girkasse. Da kunne jeg kjørt skikkelig økonomisk 8-[

Forøvrig støttes Fliid's innlegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...