Gå til innhold

Ny bakpotte, mye lyd ..


espulus
 Share

Anbefalte innlegg

eg hadde komplett simons på min e30 325 uten turbo, bråkte ikkje...

no bruker eg simons mellom potte i tilegg til dtm potte bakerst...bråker iallefall ikkje :)

gå for simons, da får du feit 6`er lyd og :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sykt masse ubrukelige svar da! Hvilket merke er det snakk om? Scorpion har iallefall god kvalitet, livstidsgaranti og kul lyd, men blir fort litt slitsomt i lengden og mye resonans.. Eisenmann blir for rolig og dyr for min smak. og ja, btw så blir lyden bare kraftigere etter at den er brent inn:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir vel ikke akkurat så kåt av 6 lyden i en 320i :lol:

Men rimelig rart den bråker så mye i forhold til andre her inne da,å som Superbettle sier så må den kjøres inn.Mulig du har fått noe annet slag av en eksos...

Har scorpion eksos rustfritt med 2 greie enderør med inngravert Scorpion på toppen av enderøra,kjempe pent,men kan nok bli litt for mye av det goode også med dette merke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

eg hadde komplett simons på min e30 325 uten turbo, bråkte ikkje...

no bruker eg simons mellom potte i tilegg til dtm potte bakerst...bråker iallefall ikkje :)

gå for simons, da får du feit 6`er lyd og :)

Har jo gått for simons, og 6'er lyden er borte ^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forstår ikkje att simons ødelegger 6`er lyden når det altid har funka på mine biler, m20 da :)

Har bygd ny idag, 2.5 heile veien bak til potte, det er da ei somons potte....feit lyd, ikkje for høg ikkje for lav ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

man skal i teorien ha potter som er "tilpasset" sin bil... simons leverer vel potter til 4 syl, og 6 syl og m3 om jeg ikke husker stein feil... fort gjort at du kanskje har fått "feil" potte... men muligens potta må sote seg til... (min ble mørkere med tia) og lager fin lyd når eksosen blir varm 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...