Gå til innhold

Min E60 & F01 tråd.


Reef89
 Share

Anbefalte innlegg

Skikkelig bil det der :D litt ris, få ut treverket :wink: og kankje et hakk større felger?

ne felger å dim. blir, men ja har tenkt på der *tre* int. men koster jo fanken meg en formue å bytte alle de listene:s

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har du ikke sett mange E60/E61'er for så godt som samtlige E60/E61'er her inne på forumet har vært gjort noe med i form av styling, senk og felger. E60 er forøvrig en meget populær bil blandt entusiastene som liker å style.

Forøvrig en pen E60, men tror jeg heller ville ha valgt M-tech eller M5-fangere fremfor Rieger sitt. Hva menes forøvrig med facelift? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skikkelig bil det der :D litt ris, få ut treverket :wink: og kankje et hakk større felger?

ne felger å dim. blir, men ja har tenkt på der *tre* int. men koster jo fanken meg en formue å bytte alle de listene:s

Regner med at det koster skjorta ja :lol: Men du kan vel eventulet pusse å lakke de selv :wink: Er du jo nøye så blir fint!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Saltkjelen skrev:
Da har du ikke sett mange E60/E61'er for så godt som samtlige E60/E61'er her inne på forumet har vært gjort noe med i form av styling, senk og felger. E60 er forøvrig en meget populær bil blandt entusiastene som liker å style.

Forøvrig en pen E60, men tror jeg heller ville ha valgt M-tech eller M5-fangere fremfor Rieger sitt. Hva menes forøvrig med facelift? ;)

 

Endret av Reef89
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skikkelig bil det der :D litt ris, få ut treverket :wink: og kankje et hakk større felger?

ne felger å dim. blir, men ja har tenkt på der *tre* int. men koster jo fanken meg en formue å bytte alle de listene:s

Regner med at det koster skjorta ja :lol: Men du kan vel eventulet pusse å lakke de selv :wink: Er du jo nøye så blir fint!

såg på ebay og til og med i tyskland så kostet det over 3000nok. ekte carbon, blir carbon uansett hvis det skal skiftes, har ikke funnet kopi carbon av de ennå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har du ikke sett mange E60/E61'er for så godt som samtlige E60/E61'er her inne på forumet har vært gjort noe med i form av styling, senk og felger. E60 er forøvrig en meget populær bil blandt entusiastene som liker å style.

Forøvrig en pen E60, men tror jeg heller ville ha valgt M-tech eller M5-fangere fremfor Rieger sitt. Hva menes forøvrig med facelift? ;)

Facelift betyr på denne at det er orginal hvite blinkers bak, orginal senket med sports understell.

Det har jo ikke noe med facelift å gjøre.. :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har du ikke sett mange E60/E61'er for så godt som samtlige E60/E61'er her inne på forumet har vært gjort noe med i form av styling, senk og felger. E60 er forøvrig en meget populær bil blandt entusiastene som liker å style.

Forøvrig en pen E60, men tror jeg heller ville ha valgt M-tech eller M5-fangere fremfor Rieger sitt. Hva menes forøvrig med facelift? ;)

Facelift betyr på denne at det er orginal hvite blinkers bak, orginal senket med sports understell.

Det har jo ikke noe med facelift å gjøre.. :?

Riktig, og nettopp derfor jeg også la til hva som innebar facelift på denne. Dette er en pre-facelift, hverken mer eller mindre.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har du ikke sett mange E60/E61'er for så godt som samtlige E60/E61'er her inne på forumet har vært gjort noe med i form av styling, senk og felger. E60 er forøvrig en meget populær bil blandt entusiastene som liker å style.

Forøvrig en pen E60, men tror jeg heller ville ha valgt M-tech eller M5-fangere fremfor Rieger sitt. Hva menes forøvrig med facelift? ;)

Facelift betyr på denne at det er orginal hvite blinkers bak, orginal senket med sports understell.

Det har jo ikke noe med facelift å gjøre.. :?

Riktig, og nettopp derfor jeg også la til hva som innebar facelift på denne. Dette er en pre-facelift, hverken mer eller mindre.. :)

merkeligt:s siden det står i kontrakten fra bil forhandler, men dere har helt rett, fant det ut nå:) takk. ingen som har brukermanual på engelsk da?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Reef89 changed the title to Min E60 & F01 tråd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...