Gå til innhold

Min E60 & F01 tråd.


Reef89
 Share

Anbefalte innlegg

Et spm. Reef. De interiørlister, hvordan er de festet ? Bare å dra i dem eller ...?

 

Kun den lange på dahbordet, den lille ved lysbryteren må du skru ut under det oppbevaringsrommet i toppen der er to skruer, så lirke det ut, da følger også den luftekanalen med som er klipset på selve listen bakfra.

 

midtkonsollen er klips og torx skruer som du vil se når du drar vekk "skinnet" på girkulen. Idrive hjulet er bare å dra rett opp.

 

alle dørene så må dørtrekket av da listene er skrudd på baksiden med små torx.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 year later...

Det tok riktig nok 5år, men nå er de endelig montert!

legger ut noen mobil bilder selv om installeringen ikke er 100% ferdig.

 

Vi snakker selvfølgelig om originale Hella facelift lykter :)

post-45863-0-22479400-1452193830_thumb.j

post-45863-0-96533500-1452193851_thumb.j

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut som en rimelig strøken bil dette her :) Mye fine oppgraderinger også. Fangerene er ikke helt min smak, men bilen i sin helhet liker jeg :) LCI lyker hjalp mye på utseende også. :)

 

Ja er noen som er litt skeptiske til fangerne, syns det tar seg lite ut på bilder i forhold til live, men synes også det er veldig beskjedent ute siden det er sort bil (kunne aldri hatt slikt kit på en annen farge der man ser linjene veldig godt) ...itillegg så er det så nært man kommer m-fangere (spesielt fronten) i forhold til Seidl, kerscher fanger osv. de er altfor overkill. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja er noen som er litt skeptiske til fangerne, syns det tar seg lite ut på bilder i forhold til live, men synes også det er veldig beskjedent ute siden det er sort bil (kunne aldri hatt slikt kit på en annen farge der man ser linjene veldig godt) ...itillegg så er det så nært man kommer m-fangere (spesielt fronten) i forhold til Seidl, kerscher fanger osv. de er altfor overkill. 

 

Frontfangeren er i grunn helt grei, ser ut som en litt mer hissig M-Sport fanger. Er vel bakfangeren som jeg ikke er spessielt fan av. Skjørtene var ikke så pene heller, så var bra du fjernet de hehe. Ser du bor i Bergen, så kan jo være jeg ender opp med å se den en eller annen gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Reef89 changed the title to Min E60 & F01 tråd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...