Gå til innhold

Min E60 & F01 tråd.


Reef89
 Share

Anbefalte innlegg

Frontfangeren er i grunn helt grei, ser ut som en litt mer hissig M-Sport fanger. Er vel bakfangeren som jeg ikke er spessielt fan av. Skjørtene var ikke så pene heller, så var bra du fjernet de hehe. Ser du bor i Bergen, så kan jo være jeg ender opp med å se den en eller annen gang.

 

Ja nei skjørtene har jeg aldri vært noe fan av selv heller. Tok bare litt for langt tid før jeg orket å rive de av fordi jeg viste det måtte bli en omlakkering av kanalene etterpå. De som hadde montert hadde limt de så jævlig at lakken fulgte med.

 

Det kan nok hende ja, holder for øvrig til på Paradis og er no ute å farter litt rundt omkring av og til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja nei skjørtene har jeg aldri vært noe fan av selv heller. Tok bare litt for langt tid før jeg orket å rive de av fordi jeg viste det måtte bli en omlakkering av kanalene etterpå. De som hadde montert hadde limt de så jævlig at lakken fulgte med.

 

Det kan nok hende ja, holder for øvrig til på Paradis og er no ute å farter litt rundt omkring av og til.

 

Ja de satt vel rimelig bra festet med lim.

 

Stemmer. Er ikke så mye på Paradis men det hender jeg havner oppi der også hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjorde seg med LCI baklykter. Jeg ville definitivt vurdert å lakkere refleksene i bilens farge for å få et mer cleant inntrykk av bakenden. M5 baklukeinnsats hadde også gjort seg, så man slipper "innhukket" i bagasjelokket. Jeg monterte dette på den E60'en jeg hadde, det ble meget vellykket. Vurdert sort Performance-grill foran også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjorde seg med LCI baklykter. Jeg ville definitivt vurdert å lakkere refleksene i bilens farge for å få et mer cleant inntrykk av bakenden. M5 baklukeinnsats hadde også gjort seg, så man slipper "innhukket" i bagasjelokket. Jeg monterte dette på den E60'en jeg hadde, det ble meget vellykket. Vurdert sort Performance-grill foran også?

 

Ja du har vært i meg om dette før :)  sort grill blir det nok aldri, liker ikke sort grill på sort bil. Samme gjelder sorte felger om noen skulle nevne det.

Er litt i tvil om refleksene altså, det er liksom en ting bilen kom med...

Innsats har jeg allerede fått tak i, men den ligger fremdeles i boden og venter på å bli montert. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 months later...
  • 3 weeks later...
På 12.5.2019 den 17.45, sveigis skrev:

Gratulerer med rå bil 😀

Dette må jo være noe av det beste som finnes å kjøre .😀

Takk for det :)  ja er meget fornøyd.

Endret av Reef89
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Reef89 changed the title to Min E60 & F01 tråd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...