Gå til innhold

Bimmerskalenderen 2010 - i salg! Bet. info. S.1!


 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 511
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hadde det vert en idé å begrense antallet pr bil? Feks 2 bilder per bil? Det blir jo sinnsykt mange bilder å ikke alle er av samme kvalitet..

Mange bilder her i tråden som er heller dårlige.. Viss det er 2 per bil kan man velge de peneste :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fått mange flere bilder på mail, men har ikke hatt tid til å sitte å legge dem ut, men i dag etter jobb skal jeg få lagt ut de som mangler! :)

Forresten masse bra bilder som har kommet inn, men jeg savner litt action bilder!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er mange flotte bimmere på dette forumet!

Men er alt for mange som sender inn bilder som ikke har noe å gjøre i f.ek ett blad,kalender,plansje osv. ikke fordi bilen ikke er fin, men fordi bildet er _ALT_ for kjedelig. Greit nok, noen har naturlige talent / bra utstyr som gjør at bildene blir flotte uten noe etterarbeid, men dette er langt ifra tilfelle hos alle.

Jeg har selv sendt inn bilder av min egen bil men mener på ingen måte at jeg er verdensmester eller at min bil er noe bedre enn di andre som er sendt inn selv om jeg skriver dette innlegget.

Bilder som breitbau har lagt ut er typisk kalender bilder pga kvalitet,bil, lys,etterarbeid osv. det burde være en fin målestokk..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener at det beste ville vært størst mulig variasjon mellom hvilke biler som er med feks, kun en e30, en 36 (uansett utforming) en e24, en e28 osv..

Skal specs være med på bildene, kunne det jo vært artig med slike passfoto av forsjellige detaljer av bilen i de "kjedelige" områdene av bildet? Evt krympet bildet litt, og hatt passfotoene på høyre side av bildet eller noe? Men jeg skal være forsiktig med å foreslå for mye av egne meninger når det ikke er min kalender, og jeg har heller ikke noe bidrag.. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn som bilde til bmwmsport på side 3 det nederste bilde var utrolig flott.

Skal vel være mulig for folk med ikke akkurat så mye penger til fotograf til å ha mulighet til å få bilen med her...

Takker:)

Begge disse bildene er tatt med et "standard" speilreflekskamera, med standard objektiv, og er fullstendig uredigert. Har bare vært heldig med lys og bakgrunn:)

(Det siste er tatt med Canon 400 og det første med NikonD60.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sendt deg en zip-fil med bilder. kan du sjekke om du har fått dem, mulig fila var for stor om du ikke har

Ja, jeg har fått den zip fila, men når jeg lastet opp bilder på bimmers i går fikk jeg bare error og greier også gikk det drit treigt, så var bare å drite i... derfor nr. 87 - 91 mangler osv. har fått inn 150 bilder nå, så jeg skal ta et "raid" litt senere i dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...