Gå til innhold

Problemer med dekkbredde på 318is


Haavard90
 Share

Anbefalte innlegg

Hei, jeg har en bmw 318is fra 94. som jeg har satt på justerbart senkesett fra fk automotive med justerting fra 25 til 55 mm, også har jeg kjøpt 225-40/r18 Dekk og felg fra gs

Men problemet er at jeg ikke nesten ikke får svinga noe som helst før det subber, noen forslag til hva som kan gjøres?

ikke lyst til og hise den til det høyeste heller lissom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har på 5mm spacer, for den subba i fjørene foran,

Men da begynte den og subbe i hjulbuen isteden.

Ved bare 5 km i timen og litt sving, skal det ingen ting til for at det subber, så vet ikke om det bredda skjermer er eneste utvei eller om det fins noe annet smart jeg:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke om du klarer se Noe på det bilde der jeg, Muligens litt lite,

er bare senka 50 eller noe også nå, er ikke helt i bunn,

men hjule går kanskje 1 cm opp i hjulbuen, og bare når jeg kjører rett fram, sneier hjula kanten på hjulbuen, så da kan du tentke deg når jeg prøver og svinge

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm kjører med 235, 45, 17 med samme senkesett. går akkurat uten bruk av spacere og annent tull

Veldig irrelevant hvilken dim du har på dekka dine.

Hva slags bredde man har på felger, sammen med innpress er det som er interessant her.

Det er heller ikke snakk om at det er noe feil med dempere siden han må bruke spacere. Er som regel slik når man monterer coilovers. Slik er det med mine KW og mange andre jeg har snakket med. Alt ettersom hva slags dims det er på felger selvfølgelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm kjører med 235, 45, 17 med samme senkesett. går akkurat uten bruk av spacere og annent tull

Veldig irrelevant hvilken dim du har på dekka dine.

Hva slags bredde man har på felger, sammen med innpress er det som er interessant her.

Det er heller ikke snakk om at det er noe feil med dempere siden han må bruke spacere. Er som regel slik når man monterer coilovers. Slik er det med mine KW og mange andre jeg har snakket med. Alt ettersom hva slags dims det er på felger selvfølgelig.

Ja sant,kommer an på felgene men trodde ikke den dimmen skulle være noe problem,men da tok jeg feil beklager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...