Gå til innhold

Litt bilder fra dagens tur til Skien


Dr_S
 Share

Anbefalte innlegg

Lars89, de er vasket og ligger lagret. Planen var å bytte hjul før treffet. Men kom en hastesak (Hardy bytte) så jeg rakk det rett å slett ikke.
er dette hver onsdag? eller første onsdagene i mnd'en ?

I utgangspunktet vær første Onsdag i måneden. Neste er 9 September!

http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=1 ... t=telemark

Unnskyld, her er jeg nødt til å komme med en rettelse. Det er den andre onsdagen i måneden det er onsdagstreff. Det ser man ut ifra terminlisten som er lagt ut. Går ut ifra det gikk litt fort i svingene for Fliid her. :-) (Litt rart egentlig siden han har bygget en bil som ikke kan kjøre svingete vei.) :) Les;

-Fin tur var det jo, men kanskje litt lite spennende å kun kjøre europaveien.. =)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde vært kjekt om man hadde en egen linje i menyen på bimmers der det står "bmw treff" eller lignende, slik at medlemmene her inne hadde mer oversikt over når det blir treff.

Jeg har selv ikke vært på noen foreløbig - litt synd egentlig.

Hilsen lysten bmw-treff kar med E34 ^^,)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde vært kjekt om man hadde en egen linje i menyen på bimmers der det står "bmw treff" eller lignende, slik at medlemmene her inne hadde mer oversikt over når det blir treff.

Jeg har selv ikke vært på noen foreløbig - litt synd egentlig.

Hilsen lysten bmw-treff kar med E34 ^^,)

Kunne ikke sagt meg mer enig! Iallefall et "underforum" av noe slag der det KUN legges ut om de forskjellige treffene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

wabby, for ikke å snakke om den enorme kjøreopplevelsen når man skal trekke en tilhenger (av meget liten type. En aksel.) . Det er såvidt den orker bakker, kun med flittig bruk av første gir. hoho, ren kjøremaskin. (jeg eier ingen punto, og har aldri eid, vel og merke)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...