Gå til innhold

Sentrallås E36 Coupe


Carver
 Share

Anbefalte innlegg

har et lite problem på min 92 320 coupe.

når jeg skal låse så spretter låsen opp igjen, og jeg må låse en gang til for at den skal bli låst.

dette er ganske normalt har jeg skjønt, og problemet kan ligge i en bryter i døra?

hvor er den bryteren, og hva heter den?

nå skal det også sies at det er byttet låssylinder i førerdør, og sentrallåsen funker ikke på den. så hvis jeg skal bruke sentrallåsen må jeg låse fra passasjerdør.

kan man fikse det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har det samme problemet på min E36 Sedan 325, Har ikke fått tid til å titte noe på det enda, men er vel bare å ta opp dørtrekka for å sjekke om alt er riktig :)

joda, tenkte det samme, har bare ikke kommet meg så langt.

men siden det er byttet låsesylinder på førerdør så funker ikke sentrallås når du låser opp/igjen på den. sentrallåsen fungerer jo så lenge jeg låser på passasjerdør.

hva må man gjøre for at det skal funke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det jeg lurer på er; det er skiftet låsesylinder på førerdøra min. er dette grunnen til at sentrallåsen min ikke fungerer på førerdøra?

og hvis det er det som er grunnen, hva må jeg gjøre for at den skal fungere igjen?

og hvis ikke det er det, hva er det som kan være grunnen til at sentrallåsen ikke fungerer på den døra, men bare på passasjerdøra??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...