Gå til innhold

2002 turbo


hauken
 Share

Anbefalte innlegg

I mine øyne er det bare en støtfanger på en 2002 turbo, derfor er støtfangere (flertall) slik jeg skrev først feil.

Der forerste punktet på en 02 Turbo er faktisk kromlisten på panseret.

Da skjønner jeg hvor du ville en. Mitt poeng er at jeg foretrekker utseendet til bilene som har turbo-modellens skjermbreddere, men likevel støtfangere på begge sider slik som standard-modellen (og da selvsagt uten "leppa" forran). Samtidig er jeg klar over det da ikke blir like nøyaktig kopi av 2002 Turbo.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I mine øyne er det bare en støtfanger på en 2002 turbo, derfor er støtfangere (flertall) slik jeg skrev først feil.

Der forerste punktet på en 02 Turbo er faktisk kromlisten på panseret.

Da skjønner jeg hvor du ville en. Mitt poeng er at jeg foretrekker utseendet til bilene som har turbo-modellens skjermbreddere, men likevel støtfangere på begge sider slik som standard-modellen (og da selvsagt uten "leppa" forran). Samtidig er jeg klar over det da ikke blir like nøyaktig kopi av 2002 Turbo.

:)

Jeg skjønte at du mente det i første posten din. :D

Gjerne da i underbukseblå og med S14 motor!

Bokal_Lie_1.sized.jpg

For min del har jeg mest lyst på en 02 med alpina look hvis jeg skal ha en slik bil igjen, selv om en ny "gammel bil" nok blir en gammel E30 eller Porsche.

COTM%20Nov%2001.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...