Gå til innhold

Hvordan får eg lagt ned bakseta mine?


ArneHB
 Share

Anbefalte innlegg

Har eit kjapt (og flaut) spørsmål men no er eg sikker på eg har leita heile bilen igjennom for å finne ut korleis eg kan få lagt ned bakseta i min e46 320 Ci Coupe. Bakseta er delt og det virkar som det er lagt opp for å få bakseta lagt ned, men finner f*** ikkje korleis eg får lagt dei ned. Nokon som kan sei meg korleis eg får lagt dei ned?

Har også eit anna spørsmål, eg har sett på bilder der folk har fått til å vridd speglene sine oppover, har prøva det samme på bilen min, men redd for å øydlegge spegelen så har ikkje tatt i. Er det nokon spesiel teknikk for å få vrid speglene? Kan være greit når ein skal på ferje eller andre plasser der speglene er utsatt. (Sånn som dette)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror de fleste tolker det han skriver som om han mener seteryggene!

Er det nedfellbare seter pleier det å være veldig enkelt å se hvordan det gjøres.

For at speilene dine skal brettes oppover må du ha elektrisk innfellbare speil som bretter seg oppover (std. for elektriske speil på coupé??). Jeg har det på min sedan, men de bretter seg bare inn automatisk på vanlig måte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ryggen på bakeseta eg meinte ja :). Har sjekka rundt omkring for knapp eg kan trykke for å få ned seta, både toppen av seteryggen, hattehylla og i bagasjerommet uten å finne nokon knapp. Kan den være skjult bake noko? :-k

Eg rota litt baki bagasjerommet også og fekk pressa delar av handa bak seteryggen og kjente blandt anna ein stålbøyle der antagligvis mekanismen for å få lagt ned seta vil vera. Men finner ikkje nokon kanpp rundt der i bagasjerommet eller i bilen.

Eg har ikkje elektroniske innfellbare speglar desverre, tenkte det skulle gå uten at det var elektronisk også. ](*,)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah der ja :oops: haha. Takk takk, utroleg at eg greide å oversjå det.

Var ikkje så vanskelig å vri speglane opp heller, bare å ta litt i og vri rette vegen. Tok ikkje i nok første gang for eg var redd å øydlegge, men er eit lite hakk som du må vri speglane ut av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...