Gå til innhold

Solgt!


Trond.S
 Share

Anbefalte innlegg

snufs, nå er ikke trond e30 eier lenger. men jeg har en følse av at jeg kommer til og få høre mye om e28 nå eller hva trond?.....

Heisann

Ja nå er solgt gitt. Var faktisk litt vemodig å se e30'n reise nedover veien. Er bare å stålsette seg nå Thorbjørn, nå blir det E28-snakk både titt og ofte :)

Hilsen Trond

Lenke til kommentar
Del på andre sider

snufs, nå er ikke trond e30 eier lenger. men jeg har en følse av at jeg kommer til og få høre mye om e28 nå eller hva trond?.....

Heisann

Ja nå er solgt gitt. Var faktisk litt vemodig å se e30'n reise nedover veien. Er bare å stålsette seg nå Thorbjørn, nå blir det E28-snakk både titt og ofte :)

Hilsen Trond

Mohaha! Mohaha! Nå er du aleine om å ha sånn minibil Thorbiss! Ikke lenge før også du blir erfaren og voksen nok til å forstå at BMW ikke kan lage biler med mindre betegnelse enn 518. Eller det spørs nok. Jeg trur det kan ta lang tid før du skjønner det. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Torek: Synd og synd, jeg valgt jo selv å selge den da. Har hatt det veldig mye morro med bilen men nå har jeg lyst til å prøve noe annet. Eller egentlig blir det vel litt nostalgi tilbake til de lykkelige dagene med gamle 528'n på bane. Mulig jeg har glemt alt som var negativt med den bilen til banebruk, men blir sikkert fort minna på det igjen :)

Oddis: Begynte å tenke på det nå, har jo blitt noen timer på denne bilen de siste årene :)

Håper jeg skal få sammen en e28 jeg kan glede meg over hvertfall. Satt på med bilen til Rune for noen kvelder siden og kan ikke akkurat si jeg gleder meg mindre etter den turen. Det er rett og slett en knakende artig bil 8)

Hilsen Trond

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...