Gå til innhold

Vurderer å chippe min 320d e46..


lars320d
 Share

Anbefalte innlegg

Har en 04 320d coupe, m-sportpakke 2 og steptronic.

På service tidligere i sommer fant jeg ut av bilen min har samme kassa som kom med 330d, så skal da tåle chippingen bra så vidt jeg skjønner??

Har imidlertid noen ganger litt vibrasjoner i bilen nå den står i d. Kjører som regel i sport/manuell modus, siden kassa da girer slik jeg ville kjørt selv med manuell. Noen som har vært borti lignende vibrasjoner?? Virker litt som om kassa ikke får bestemt seg helt får hvilket gir den il ha/evnt prøver et gir høyere enn hva som er fornuftig.. Er blitt student med ganske redusert økonomi, så et girkasse havari hadde vært jævli tungt å svelge....

Og hvilket sted er best på tanke på chipping? Noen erfaringer med chipping og automat?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om kassa de tåler det eller ikke vet jeg ikke, men du har en såppas ny bil at hvis du skulle få girkassehavari, så er det stor sannsynlighet for at du får dekket hele/deler av kostnaden på goodwill av BMW. Dette kan du imidlertid glemme hvis du chipper den. Men er bilen bruktimportert er det lite sannsynlig at du får noe av BMW uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...