Gå til innhold

ettermontert turbo


tommythemxpro
 Share

Anbefalte innlegg

regner med at du veit at visst du kræsjer med den så kan du få en saftig regress fra forsikringa/ikke få noe i det hele tatt, uavhengig av hvem sin sin skyld det var.

Så du mener at han ikke får dekket skadene hvis han blir påkjørt i ræva? :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mulighet for det ja visst forsikringsselskapet finner ut at motoren ikke er orginal, de vill selvfølgelig ikke punge ut penger for en bil som ikke er i forskriftsmessig stand.

Dette er hvertfall 100% sikkert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mange som tror at man blir gjeldsslaver om man kræsjer, men sjansen er liten, for en bil lager like mye skade i 80 med 50hk og 600hk...

og ja, bilen er ikke godkjent ombygd, men det blir en annen sak, da motor ikke har voldt skaden... og de vil alltids prøve seg...

og siden så mange velger å kjøre trimma bil, så er det vel fordi litt av det jeg sier stemmer... vil jeg tro ihvertfall... dette er ikke no jeg vet, men har hørt fra flere...

misforstå meg rett :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stemmer det gkw89 skriver. det skal bevises at det er efektøkningen som har foråsaket ulykken...

om du kjører gris sliter du. men i en kolisjon der du blir påkjørt eventuelt skyldeling skjer det igrunnen ingenting.du kan velge om du vil beholde vraket for en symbolsk sum og få utbetalt bilens markedsverdi, du får ikke dekket kinaturboen for og si det slik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du blir påkjørt kan du få redusert forsikring hvis kjøretøyet ikke er godkjent. Kjører du på noen/noe el kjører ut og det kan påvises at farta var for høy får du nok ingenting igjen selv med full kasko hvis de ser turboen og ikke no papirer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...