Gå til innhold

Min E36(Nye lykter!) Lakkes til våren, farge?


håk
 Share

Anbefalte innlegg

felgene på bildene er nå lagt ut for salg, og skal se hvordan det blir med orginale BMW felger. Hva syns dere om senken? Syns nå at den muligens er litt lav... Hvordan er det med DIN senk med tanke på å ha folk baki?

1991, 325. Fargen er diamantschwarz, svart skinn interiør, coilover senk...

Bilder

a01mytrz2l3fqxwrk5d9.jpg

pljunsxpslfj2dkcwqz0.jpg

lwjqxd9u19lrmpm6b8pa.jpg

3jpaao7mai81v65tdlst.jpg

i17ws70pxjd1wemwbavg.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 53
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ja, vil kjøpe skinnhodestøtter bak, da de ikke er der (ikke orginal med skinn interiør)

må se hvordan lakken blir med en skikkelig polering, trenger "interiøret" i bagasjen, rimelig ribba... Ellers har jeg tenkt på en liten m3 flap istedenfor vingen. Har også vurdert et lite "race" ratt momo eller lignenede, men tenker litt på airbagen da :P

Hva tror dere om dette?

Andre forslag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har allerede byttet felger bak, kommer nye bilder når jeg får byttet foran og (må kjøpe en skikkelig jekk) de som sitter på nå går lenger under hjulbuen, siden de forrige var jo for breie for hjulbuen :P så kunne ikke kjøre med riktig dekkdimensjon på felgen, da ville den subba i hjulbuen! 10" er veldig breit på E36 ! :-P haha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilen ser jo ganske bøs ut med de felgene, men jeg skjønner at det ikke er noe særlig å kjøre med hvis det subber hele tiden. Men som det blir sagt, ville jeg ventet med å justere senken til du har fått på nye felger. E36 sedan kan bli skikkelig rå med M-tech og riktig senk og felger. Bevis er jo bilen til Breitbau :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...