Gå til innhold

Min E36(Nye lykter!) Lakkes til våren, farge?


håk
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 53
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ja, sikringene på vinduene foran gikk visst(det regnet, og de var nede), og med spacerne til de gamle felgene, subbet dekkene i litt bråe svinger, så byttet til mindre spacers, men da subbet den på innsiden, i støtdemper fjæra! huff... Blitt godt kjente med jekken i det siste hvertfall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

samme skjedde med min i regn xD bare at det var ikke sikringen, den ene "armen" til ramma som hever og senker vinduene knak tvers av,

da var det bare og rive av panele på døra og dra vinduet opp og teipe det med gaffa :O:) i ettertid syntes jeg det er litt morsomt og tenke på men var ikke kult når det skjedde på vei hjem fra en lang dag på jobb:O:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...

Jaa, må nok ta meg god tid der... Har også så å si bestemt med for å lakke den til våren! :D farge?? Jeg syns den rødfargen nøstbakken har er jævlig pen, ellers liker jeg mørkeblå... Har tenkt å kjøpe nye skjørt, og bak og frontfanger... alt m-tech før lakkinga, en del skrammer og dritt på det som står på! Creds til Nøstbakken sin tråd for det! ser jo ny ut...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Hjulene fra førstesiden sto på før noen bbs, men 10" bak på en E36 er i bredeste laget :P Men bbs har mye rått! er egentlig interessert i brede felger igjen, med kant. Hva tror du jeg kan få for bmw felgene? og ja, må bli replica, gjerne brukte replica også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...