Gå til innhold

2jz-gte i e36?


320it
 Share

Anbefalte innlegg

Motorfester får du her:

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eBayI ... m=28038103 0084&_trksid=p2759.l1259

Jeg setter selv min Supra motor i en E30.... Det er jo fordi jeg har kosta på denne motoren såppass og ikke ønsker å ha den i en Supra med hvite skilter mtp hk avgift... http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=122161

Igjen så er det jo bare og klemme ut 700 hjulhk på en original supra motor å da uten og engste seg... :D

regner med du kjører med datasprut`?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 38
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

mye koster en 2jz motor egentlig med manuell og singel turbo?

I norge må du nok ut med en slant ja... Men ta inn fra usa så får du MYE gromt for en kurrant penge... Økonomien skrangler der så der kan man gjøre varp!

www.supraforums.com har MYE bra til salgs!

byr det på store problemer å bruke ledningsnett fra supra i bmw'en?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, det gjør nok ikke det... jeg har pratet en del med en Marcel i nederland, og han har koplet motoren opp mot bmw med bruk av toyota nettet... det var piece of cake sa han... Det var riktignok på en E30...

Ikke vurdert sprut da?

vet ikke hvor bra det funker med "utvendig" trim med orginal hjerne, skal vell gå bra det eller? eller må man ha sprut for å nå 500 hk.?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sprut ville jeg sagt, men usikker... kjører jo MAP ECU 2 på Supran nå... det er en piggyback som er koplet opp mot original hjerne for og overstyre signalene. Denne blir solgt når jeg begynner og bygger E30`n. Da blir det electromotive TEC GT.

MAP ECUN blir solgt om ikke lenge sp rop ut hvis interesse. Funker kjempe fint for dine HK ønsker!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...