Gå til innhold

Elektrisk turbo... Nåken så har prøvd?


narcatis
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 73
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

nekter jeg å tro. ligger noen tråder om det her. bare tull. men i teorien skulle det jo funke, hvis vifta hadde vært kraftig nok. men 2-3 psi er jo ingenting. 0,1 bar eller noe det...

0.138-0.207bar. så ligge rondt 0,1-0,2bar på vanli bilmotor:p. så får vel jeddna litt meir på ein liten 500ccm :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva skjer når el motoren ikke klarer mer turtall? da vil den hindre motoren med og få nok luft og ergo gå dårligere. tror ikke jeg vil ha kjøpt dette.

¨

trur kje den el vifto gjer at du møste nåke effekt, for viss motoren suge meir enn vifto klare og levera så hjelpe den jo berre vifto te og snurra litt fortare enn den klare normalt uten hjelp. men koste sjit og ingenting:p. så e litt løye og prøva da då. har ein secma 500ccm eg tenkte og prøva ein elektrisk turbo på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fatter ikke at det finnes folk som går på og kjøper noe sånt.. Denne gir i beste fall 0 effekt.. En elektrisk vifte kan ikke gi/produsere mer effekt enn den bruker, i dette tilfelle effekt fra bilen (strøm) I så fall så har produsenten løst energi problemet i verden... Nobels pris til oppfinneren.! :applause:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fatter ikke at det finnes folk som går på og kjøper noe sånt.. Denne gir i beste fall 0 effekt.. En elektrisk vifte kan ikke gi/produsere mer effekt enn den bruker, i dette tilfelle effekt fra bilen (strøm) I så fall så har produsenten løst energi problemet i verden... Nobels pris til oppfinneren.! :applause:

hvorfor er ikke det mulig?? en kompressor gjør jo akkurat det!

men att disse elektro turboene virker? NEI, alt for lite effekt i strømmotoren..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...