Gå til innhold

Elektrisk turbo... Nåken så har prøvd?


narcatis
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 73
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

hva gjør denne mannen på et bmw forum?:)

skrevet det før og gjør det desverre igjen... virker desverre ut som eneste grunnen er og lage kvalm og rakke ned på alt som han ikkeliker selv og alle som ikke har samme smak som han... beklageligvis men sant (i mine øyne ).

men On Topic: tviler på at dette funker med en så liten vifte

Lenke til kommentar
Del på andre sider

alle tvile på da;o). tvile sjøl:o). derfor eg har kjøpt og betalt 355kr for ei slik "vifte", blei sendt i dag fra usa.

synes det er morsomt å ha prøvd det på secmaen min. Planen er og bygge turbo på den, men det blir ikkje i år.

Heheh, det må du lage en tråd om, så får vi avkreftet det;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

alle tvile på da;o). tvile sjøl:o). derfor eg har kjøpt og betalt 355kr for ei slik "vifte", blei sendt i dag fra usa.

synes det er morsomt å ha prøvd det på secmaen min. Planen er og bygge turbo på den, men det blir ikkje i år.

Join my club, har kjøpt en sånn, den funka ikke. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, sjokk at det kommer fra dere som kjører PLANETENS styggeste BMW'r.. e36 og e30.. jaja, blir bare mer og mer glad i meg sjøl:)

242,240 med snurre blir det aldri for mange av, mens disse slitne e30'ne og e36 tusser det av og det er ikke mulig å få det gromt, utenom den til Helge Vik har jeg ikke sett noen gromme, men alt med rwd og 1000hk rt morsomt leketøy:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, sjokk at det kommer fra dere som kjører PLANETENS styggeste BMW'r.. e36 og e30.. jaja, blir bare mer og mer glad i meg sjøl:)

242,240 med snurre blir det aldri for mange av, mens disse slitne e30'ne og e36 tusser det av og det er ikke mulig å få det gromt, utenom den til Helge Vik har jeg ikke sett noen gromme, men alt med rwd og 1000hk rt morsomt leketøy:)

Rart jeg ALDRI ser slitne 240'r gitt. Heller ikke jassa opp.

Skulle da tru de kjørte rundt med 6 tusenmetere, køl svarte ruter og revehale. Gjerne toppstripe over halve ruta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...