Gå til innhold

Bilder av bmw e39'en til andye30


 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 142
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Dette har gått for langt, så jeg beklager hvis du oppfattet det som drittslenging av bilen din det jeg skreiv..

Jeg ANTOK at den ikke gikk siden jeg har sett den stått parkert på samme sted flere ganger, å ikke har sett den ute å kjøre på en stund...

Hvis det ikke er tilfelle, så beklager jeg at jeg antok det.

Jeg har alltid likt denne bilen, fra første stund, og spesielt motoren, og det har ikke vært intensjonen å drite deg ut på noen måte.

At dere tar alt så negativt å går rett i forsvarsmodus å slenger dritt til alle, synes jeg ikke noe om, men det får være opp til dere..

Det at du går til angrep på meg som person synes jeg er å synke ganske lavt, og det bør du holde deg for god til. Jeg kjenner ikke deg, og du kjenner ikke meg, og har du det inntrykket av meg så får du bare ha det, men det stemmer ikke..

Håper du kan forstå dette, og jekke ned den kjepphøye holdningen to hakk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 months later...

Flere enn meg som tenker på denne når de leser denne tråden?

http://www.youtube.com/watch?v=dvwAwVf67P8

Har lest drøye kommentarer fra begge sider, og enig at folk må roe seg ned.

Kanskje lære seg å skrive så det er mulig å skjønne det som blir skrevet også? uten at jeg skal bli noe norsklærer her :P

Når det er sagt så høres det tøft ut med e39 turbo (520 hvis jeg leste riktig tidligere?)

er også interessert i bilder av interiør osv på bilen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

her er det noen bilder av bmw e39'en til andye30 :)

ebigj9c6nqdu6kek9azt.jpg

mo2602bvreh0smqdgluy.jpg

Syns bilen er kul jeg! Bra at folk her går egne veier og ikke hører på alle dere andre, som tror dere har noe dere skulle sagt noe folk skal gjøre noe med bilene sine!

Når man legger ut bilen sin her, så må får man alltid ros OG kritikk, men er da grenser til hvor mye usakelig kritikk denne skulle få!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...