Gå til innhold

Bilder av bmw e39'en til andye30


 Share

Anbefalte innlegg

Ganske kul bil! :D

men jeg skjønner virkelig ikke hvem som liker bakfangere som bygger omtrent like mye eller mer enn fra bagasjeluken og ned til fangeren.. Er noe som blir feil med proporsjonene da! Dette gjelder jo en hel rekke stylede biler..

Ellers så tror jeg har shadowline lister hadde gjort seg :wink:

Mer info om bil?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 142
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Oww, var endel jeg desverre IKKE likte med denna :(

Blant annet så likte jeg ikke den "Modden" du har gjort (?) på frontfangeren din, rett under grillen. Ser ut som du skal til Mars. Bakfangeren er jeg ikke noe særlig fan av, og ikke klistremerkene. Blir for "2fast2furious" for en BMW i mine øyne. Og, emblem-styling(?).

Men utenom det, fin :) Liker fargen, og felgene ikke minst. Ligner veldig på de Rondellene vi har på vår E39.

Info om bilen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det vel ikke original m5 fanger på den lenger, men ulakkert kopifanger?

I mine øyne ble bilen mye bedre holdt av forrige eier, og planen hans var vel også å sette på m5 bakfangeren igjen.

ka fan veit du om kos bilen ble\blir holdt? e en grunn te at den har en ulakert fanger, jo faktisk fårdi at fårrige eier ikke greid å skru fast andre fangern! har ikke snakka et kløyva ord om bil me dæ, så ikke lægg dæ borti nå du itj fårstår dæ nå på.

m5 bakfangern har æ først henta idag, så blitt vanskeli å monter den før.

desuten veit æ my du itj veit om den dær;)

å når de gjelde specs på biln, de e tæmmeli hæmmeli næmmeli:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oww, var endel jeg desverre IKKE likte med denna :(

Blant annet så likte jeg ikke den "Modden" du har gjort (?) på frontfangeren din, rett under grillen. Ser ut som du skal til Mars. Bakfangeren er jeg ikke noe særlig fan av, og ikke klistremerkene. Blir for "2fast2furious" for en BMW i mine øyne. Og, emblem-styling(?).

Men utenom det, fin :) Liker fargen, og felgene ikke minst. Ligner veldig på de Rondellene vi har på vår E39.

Info om bilen?

modden under grillen e får at den ska få luft, den dekkes nøyakti av skilte når de hæng på rætt plass, så vises kun på bane lrens når skilte e bort.

noen som er intr i felga på den da?;) vurderes nye;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

å når de gjelde specs på biln, de e tæmmeli hæmmeli næmmeli:)

Hvorfor så veldig hemmelig? : ) En-eller-annen 5'er med turbo? I det mest sinnsyke fall, en M5 med turbo?

bare liker ikke å legge ut info om slikt;) kan si de slik at forrige eier sikkert kunne kjøpt 2 biler til istede får motorbygginga

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14iss klistermerker faktisk

Syns det er kult jeg:)

sjalu på bilen?

Du synes sikkert dette er kult siden du er en 14iss?

Går utifra nicket ditt at du er 16-17 år gammel

trenger ikke være 14iss får å like dem, vi er fler her ute som har merker slik som dette, og ingen av oss er 14år eller der omkring. og er en del mellom 14 og 17 også;) smak og behag sier no jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det vel ikke original m5 fanger på den lenger, men ulakkert kopifanger?

I mine øyne ble bilen mye bedre holdt av forrige eier, og planen hans var vel også å sette på m5 bakfangeren igjen.

du har jo ikke anelse om hva du snakker om. la vær å kommenter istedet for og anta ting. spesielt når det ikke er din tråd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oww, var endel jeg desverre IKKE likte med denna :(

Blant annet så likte jeg ikke den "Modden" du har gjort (?) på frontfangeren din, rett under grillen. Ser ut som du skal til Mars. Bakfangeren er jeg ikke noe særlig fan av, og ikke klistremerkene. Blir for "2fast2furious" for en BMW i mine øyne. Og, emblem-styling(?).

Men utenom det, fin :) Liker fargen, og felgene ikke minst. Ligner veldig på de Rondellene vi har på vår E39.

Info om bilen?

modden under grillen e får at den ska få luft, den dekkes nøyakti av skilte når de hæng på rætt plass, så vises kun på bane lrens når skilte e bort.

noen som er intr i felga på den da?;) vurderes nye;)

Ahh, daså :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...