Gå til innhold

Bilder av bmw e39'en til andye30


 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 142
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Går vel ca 3 mnd så står Dødsannonsen i avisen tipper jeg.

Selg bilen og kjøpt deg noe som du kommer fra A til B med, å helst ikke BMW.

Makan til holdning!!

du vet jo ikke hvem jeg er eller noe, så hva vet du om de? og jeg driter i hva du mener, bilene mine kjøper jeg selv å ikke på andres valg.

å hva vet du om det er denne bilen som ligger på autodb, de er ikke noe skilt nr, ja alle kan se bildene men;)

er jo ikke sikkert jeg har kjøpt den en gang, er det vell? kan si de slik, at bilen der har hatt 1 eier de siste 6åra, og er vell mer påkosta en huse ditt om du nå har hus en gang. du trenger ikke snakke om holdningen min, du som mener jeg ikke har rett til bmw en gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fint att folk sier att de ikke liker bakfanger og slikt. men når man begynner og dra den "riv av bakfangern" forstår jeg fort att eier blir sint. er hans bil og kun han som bestemmer hvordan den skal se ut. jeg heller bygger meg ikke en bil for at andre skal synes den er fin. jeg bygger den akkurat som jeg selv vil ha den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fint att folk sier att de ikke liker bakfanger og slikt. men når man begynner og dra den "riv av bakfangern" forstår jeg fort att eier blir sint. er hans bil og kun han som bestemmer hvordan den skal se ut. jeg heller bygger meg ikke en bil for at andre skal synes den er fin. jeg bygger den akkurat som jeg selv vil ha den.

riktig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med å heller komme med litt info og specs på bilen i stede for å være et jævla rasshøl ?

Siden den er påkosta mer enn visse hus, burde det være en ganske heftig spec-liste på den her..

hva om jeg ikke vil at folk skal vite hva jeg kjører?! tenkt på de kansje?

og hva er så intresangt me specs når dere bare klager uansett, og er jo bare jeg som er rasshøl, tror du virkeli jeg vil informere noen som helst som kaller meg slikt? NEI.

så pass kjeften din.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trudde dere på bimmers var greie jeg, men er jo nesten bare hestkuker som klager å ber folk gjøre om bilen sin fålk bygger ikke bilen sin sånn som andre vil ha den,

man bygger bilen fordi man liker den selv!!

Folk her på bimmers er som vanlige folk! De er greie med de som er greie igjen med dem. Som forsåvidt er nokså vanlig andre steder enn Bimmers også...

Dere ber bare om slike kommentarer og "tips" når dere legger ut bilder av en slik bil på et offentlig forum. Det er noe av poenget! Det som ødelegger tråden her, er ikke det folk svarer, men det drittet dere presser ut for å tilsynelatende provosere folk og være ellers høye på pæra!

Når det er sagt så er jeg enig i det mange sier, denne tråden kunne vi vært spart for.

Personlig syntes jeg ikke dette var en spesiellt kul bil. Det er helt feil bil for slike modifikasjoner, uansett hva som måtte befinne seg under panseret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...