Gå til innhold

Bilder av bmw e39'en til andye30


 Share

Anbefalte innlegg

Trudde dere på bimmers var greie jeg, men er jo nesten bare hestkuker som klager å ber folk gjøre om bilen sin fålk bygger ikke bilen sin sånn som andre vil ha den,

man bygger bilen fordi man liker den selv!!

Det er et annet forum til deg, det heter bilforumet.no. Det er en plass for slike luringer som deg :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 142
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Godt du har avsluttet denne tråden, for du har INGENting inne på dette forumet å gjøre viss du skal ha den bråkjekke holdningen

har like my rett til dette forumet som deg, er ikke nå mer verdt en noen andre du.

og til dere andre som mener bilen ikke burde vært jort ditt og datt med, skriv meninga deres, men jeg avgjør selv om bilen er rett til modifikasjonene som er jort, de kan ingen av dere bestemme. og dere er vell bare misunneli for at jeg tørr å ha en bmw litt utenom de vanlige dønn like bilene mange andre har som kun fargen og felga skiller.

ikke bare jeg som har brå kjekk holdning, like ille dere. altid to sider av en sak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var da litt av en tråd.

Håper denne blir stengt av moderator asap. Mer usakelig på samme plass skal man lete lenge etter...

Bilen er sikkert grei den motormessig, men etter MIN mening passet ikke bankfangern osv. Men alle har heldigvis forskjellig smak da.

Å til deg som eier bilen, og er ny her på bimmers...roe rægå :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt du har avsluttet denne tråden, for du har INGENting inne på dette forumet å gjøre viss du skal ha den bråkjekke holdningen

har like my rett til dette forumet som deg, er ikke nå mer verdt en noen andre du.

og til dere andre som mener bilen ikke burde vært jort ditt og datt med, skriv meninga deres, men jeg avgjør selv om bilen er rett til modifikasjonene som er jort, de kan ingen av dere bestemme. og dere er vell bare misunneli for at jeg tørr å ha en bmw litt utenom de vanlige dønn like bilene mange andre har som kun fargen og felga skiller.

ikke bare jeg som har brå kjekk holdning, like ille dere. altid to sider av en sak.

Kan du ikke heller gjør meg en tjeneste, Legg ut bilder av bilen din på www.bilforumet.no eller www.mopedportalen.com

Det er der de hører hjemme.. Og for siste gang, vi er faen ikke missunlige!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt du har avsluttet denne tråden, for du har INGENting inne på dette forumet å gjøre viss du skal ha den bråkjekke holdningen

har like my rett til dette forumet som deg, er ikke nå mer verdt en noen andre du.

og til dere andre som mener bilen ikke burde vært jort ditt og datt med, skriv meninga deres, men jeg avgjør selv om bilen er rett til modifikasjonene som er jort, de kan ingen av dere bestemme. og dere er vell bare misunneli for at jeg tørr å ha en bmw litt utenom de vanlige dønn like bilene mange andre har som kun fargen og felga skiller.

ikke bare jeg som har brå kjekk holdning, like ille dere. altid to sider av en sak.

Kan du ikke heller gjør meg en tjeneste, Legg ut bilder av bilen din på www.bilforumet.no eller www.mopedportalen.com

Det er der de hører hjemme.. Og for siste gang, vi er faen ikke missunlige!

du er misunneli, du har jo ingenting SAKLIG å si:)

ikke tro du er så tøff, tøffe tøfflus;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt du har avsluttet denne tråden, for du har INGENting inne på dette forumet å gjøre viss du skal ha den bråkjekke holdningen

har like my rett til dette forumet som deg, er ikke nå mer verdt en noen andre du.

og til dere andre som mener bilen ikke burde vært jort ditt og datt med, skriv meninga deres, men jeg avgjør selv om bilen er rett til modifikasjonene som er jort, de kan ingen av dere bestemme. og dere er vell bare misunneli for at jeg tørr å ha en bmw litt utenom de vanlige dønn like bilene mange andre har som kun fargen og felga skiller.

ikke bare jeg som har brå kjekk holdning, like ille dere. altid to sider av en sak.

Kan du ikke heller gjør meg en tjeneste, Legg ut bilder av bilen din på www.bilforumet.no eller www.mopedportalen.com

Det er der de hører hjemme.. Og for siste gang, vi er faen ikke missunlige!

tror foresten ikke du snakker for alle her inne, så bare jekk deg ned et par hakk med moped praten din,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt du har avsluttet denne tråden, for du har INGENting inne på dette forumet å gjøre viss du skal ha den bråkjekke holdningen

har like my rett til dette forumet som deg, er ikke nå mer verdt en noen andre du.

og til dere andre som mener bilen ikke burde vært jort ditt og datt med, skriv meninga deres, men jeg avgjør selv om bilen er rett til modifikasjonene som er jort, de kan ingen av dere bestemme. og dere er vell bare misunneli for at jeg tørr å ha en bmw litt utenom de vanlige dønn like bilene mange andre har som kun fargen og felga skiller.

ikke bare jeg som har brå kjekk holdning, like ille dere. altid to sider av en sak.

Kan du ikke heller gjør meg en tjeneste, Legg ut bilder av bilen din på www.bilforumet.no eller www.mopedportalen.com

Det er der de hører hjemme.. Og for siste gang, vi er faen ikke missunlige!

å du kan jo legge ut bilen din her: http://forum.scanair.no/ selv da, får den letter jo vis du prøver den over norske grenser,

pilot ørjan i sitt hypermorderne bmw propellfly

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tengte jeg først skulle skrive noe her men lar være.

Er fersk her inne og har kommet over ganske mange eksempel på DRITTPRAT allerede på 3-4uker men denne tråden tar kaka,holder på å le meg ihjel :lol:

Har vært noen år inne på både 200sx-ogn.org og VWaudi-club.no å har aldri sett makan! At dere ikke skjemmes.

Forøverig så ser bilen denne tråden egentli handler om ganske bra ut men jeg liker heller ikke for mye plast men respekterer eierens smak.

Kos deg med bilen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er jo hans bil da så må jo få bygge eller ha den slik han vil ha den vettu ...... blir litt dumt å kjøre rundt i samme bil so alle dønn lik ..min meining iallefall ... driv no å dille med min e34 og gjer det eg syns at den e tøff / fin .. går ikke etter alle andre sine meininger ..menmen ...syns den var fin eg den e39 :) men denne tråden bli veil stengt sia det bare kom søppel innlegg ... og alle har rett til å bruke bimmers.no men man kan jo ha en litt respekt for andre sine innlegg og heiler holde det for seg selv en å skrive alt innpå her ... likte bilen din eg andye30:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det flere som må ta seg en bolle eller to. Har fulgt litt med på denne tråden og har to ting å si:

1)

Legger man ut bilder av bilen sin (eller en kompis sin) så må man tåle både positive og negative kommentarer. Folk er forskjellige og alle kan ikke like det samme. Det å beskylde noen for å være misunnelige bare fordi de siser de ikke likte bilen er direkte barnslig!

2)

Dette er et diskusjonsforum. Alle står fritt til å skrive at de ikke liker bilen. Men gjør det på en fin måte. I stedet for å si at "Dette er ikke en BMW". Så kan man si noe sånt som "Ser ut som et gjennomført bygg, men ikke min stil".

(Det siste sitatet kan jeg forresten stå for selv).

Sålenge alle behandler hverandre med respekt og ikke sitter med hvert sitt tastatur og skyter fra hoften, så blir det litt kjekkere for alle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synd dette ikke ble en tråd om bilen.... :roll:

Og til trådstarter og eier. Ro ned og diskuter bilen og ikke vær så kjepphøye.

Folk flest her inne elsker bmw og mange har bilen fordi den skal se pen ut og ikke ha størst mulig motor.

Dere har jo klart å helle bensin på bålet og fått dritt slengt etter dere. Hva med å legge ut mere bilder å info om bilen og slutte å skryte og si at alle har liten motor.

Gidder ikke kommentere bilen engang... enda!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det flere som må ta seg en bolle eller to. Har fulgt litt med på denne tråden og har to ting å si:

1)

Legger man ut bilder av bilen sin (eller en kompis sin) så må man tåle både positive og negative kommentarer. Folk er forskjellige og alle kan ikke like det samme. Det å beskylde noen for å være misunnelige bare fordi de siser de ikke likte bilen er direkte barnslig!

2)

Dette er et diskusjonsforum. Alle står fritt til å skrive at de ikke liker bilen. Men gjør det på en fin måte. I stedet for å si at "Dette er ikke en BMW". Så kan man si noe sånt som "Ser ut som et gjennomført bygg, men ikke min stil".

(Det siste sitatet kan jeg forresten stå for selv).

Sålenge alle behandler hverandre med respekt og ikke sitter med hvert sitt tastatur og skyter fra hoften, så blir det litt kjekkere for alle.

Bra sagt :wink:

Men finnes det noen video (youtube) av denne bilen? bør nå gå bra :twisted:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...