Gå til innhold

Beivakongens m3 e36


 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 133
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

matt sort ser i mine øyne veldig plastikk ut...

Hehe, de er jo i plastikk så det passer jo egentlig utmerket ;)

Gratulere med pen bil.

Har sett innom tidligere tråder om denne bilen og den ser ut til å være godt holdt :)

Er den godkjent ombygd?

Om ikke, hvordan blir det å få den godkjent når donorbilen/motoren er gamlere enn den norske bilen/understellet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

matt sort ser i mine øyne veldig plastikk ut...

Hehe, de er jo i plastikk så det passer jo egentlig utmerket ;)

Gratulere med pen bil.

Har sett innom tidligere tråder om denne bilen og den ser ut til å være godt holdt :)

Er den godkjent ombygd?

Om ikke, hvordan blir det å få den godkjent når donorbilen/motoren er gamlere enn den norske bilen/understellet?

Nei den er ikke godkjent og de passer meg ypperlig :)

Tror det blir vanskelig å få til men som sagt jeg har ikke planer om å godkjenne den så det gjør ingen ting.

Noen som vet hvilken bil disse felgene er orginal på? er det gt?

Har lyst på bbs motorsportfelger eller noen med kant Keskin kt1 eller det blir å holde det orginalt;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei da er det jo ikke noe problem ;)

Hvis det står gravert inn "BMW MOTORSPORT" på fremsiden av dem så er det fra e36 m3 cab og de er da også smidde.

Hvis det ikke står noe på dem er det vanlige e36 m3 coupe felger.

Det kan være GT felger, disse er i utgangspunktet helt lik cab felgene MEN har annet delenr, ble levert orginalt med polert kant og ble kun levert orginalt på GT. Siden din allerede har GT interiør er det jo en sjanse for at han som satte inn GT interiøret også kjøpte GT felger av samme M3GT. Det kan også være brukte GT felger fra en annen GT som har solgt sine. Dette finner du ut om du ser på delenr på en av felgene :)

Edit: Ser nå at det er vanlige M3 coupe felger du har siden du ikke har BMW Motorsport inngravert på dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

M3 cab felgene er like som GT felgene bare uten inngravering..

Vanlig coupe har helt andre felger..

Det finnes doublespoke felger med inngravering som er lakkerte også, de er da ikke smidde(og ofte uorginale) men det ser du lett om det er stempling rundt ventilhetten..(dette gjelder ikke cab felgene)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja du har rett i at det ikke sto noe på de ja. Dro på sjøen i går så jeg får verken kose eller se på bilen før om en måned:( Men da skal jeg sjekke opp det med delenr. Han jeg kjøpte de av påsto nå ivertfall at det var et eller annet litt spessielt med de.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

M3 cab felgene er like som GT felgene bare uten inngravering..

Vanlig coupe har helt andre felger..

Søkte opp dette nå, og det stemmer at cab hadde de uten innskripsjon ;) og at de med innskripsjon var option :)

For å oppsummere dette er det tre versioner av M Double Spoke (style 24). En versjon uten innskripsjon (cab felgene) og to med innskripsjon. Den ene er option felgene som det finnes masse av og alle kunne kjøpe. Den andre er de som ble levert til GT, de er helt like men hadde orginalt polert kant sånn som cab felgene og dermed også annet delenr. Disse ble kun levert orginalt til GT (men kan fortsatt kjøpes).

Coupe hadde M Double Spoke II som ser annerledes ut ja :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ettersom min bil er bygget om fra 318is til m3 så funker ikke oljetempen i instrumentpanelet. Er det fordi det ikke er noen ledning lagt opp fra motor og til instrument?

Var på Koed.no å kom over dette:

Løsdele til eftermontering i 6-Cylindrede

Olie temperatur føler.

Stik hus.

Kabelsko, med ledning.

Gummiafdækning.

Stik.

Information:

Ved eftermontering i 6-Cylindrede, Ikke M3-Modeller. Kræves der ovenstående løsdele for korrekt at kunne vise olietemperaturen i instrumentet.

Desuden skal du bruge noget 0,75 kvadrat ledning som bliver trukket fra instrumentet til olietemperatur føleren.

Ledningen fra temperaturføleren bliver tilsluttet ben 13 i det hvide stik som sidder ind i instrumentet.

Kan jeg bruke dette settet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...